Hallo,
Ik heb een query gemaakt die uit 5 verschillende tabellen het (totaal) aantal gegevens bepaald die binnen een datum periode vallen. Deze Query laat mij dan 5 totalen afzonderlijk zien, So far so good.
Nu wil ik deze totalen presenteren (formulier of rapport, wat is beter?) en bij ieder totaalgetal vermelden welk totaal dit betreft. En dit krijg ik maar niet voor elkaar grrrrrr.
Nu heb ik niet zoveel ervaring met Query's en het presenteren van deze resultaten dus ik ben hiervoor naarstig opzoek naar een oplossing. Wie kan mij verder helpen?
B.v.d.
Pascal
Ik heb een query gemaakt die uit 5 verschillende tabellen het (totaal) aantal gegevens bepaald die binnen een datum periode vallen. Deze Query laat mij dan 5 totalen afzonderlijk zien, So far so good.
Nu wil ik deze totalen presenteren (formulier of rapport, wat is beter?) en bij ieder totaalgetal vermelden welk totaal dit betreft. En dit krijg ik maar niet voor elkaar grrrrrr.
Nu heb ik niet zoveel ervaring met Query's en het presenteren van deze resultaten dus ik ben hiervoor naarstig opzoek naar een oplossing. Wie kan mij verder helpen?
B.v.d.
Pascal