Herrie met query

Status
Niet open voor verdere reacties.

yeppie

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
27
Hallo,

Ik heb een query gemaakt die uit 5 verschillende tabellen het (totaal) aantal gegevens bepaald die binnen een datum periode vallen. Deze Query laat mij dan 5 totalen afzonderlijk zien, So far so good.
Nu wil ik deze totalen presenteren (formulier of rapport, wat is beter?) en bij ieder totaalgetal vermelden welk totaal dit betreft. En dit krijg ik maar niet voor elkaar grrrrrr.
Nu heb ik niet zoveel ervaring met Query's en het presenteren van deze resultaten dus ik ben hiervoor naarstig opzoek naar een oplossing. Wie kan mij verder helpen?

B.v.d.

Pascal
 
Zowel een formulier als rapport is hiervoor geschikt. Bij de gegevensbron van form of rapport, geef je dan de naam van je query. Sleep dan de benodigde velden na je form of rappo, pas de layout aan zodat alles netjes staat en klaar is kees.
 
Doe het simpel en maak met behulp van de daarvoor bestemde wizard een formulier of een rapport.
Je mag dan meteen vertellen waarop je formulier of rapport gebaseerd moet zijn, geef daar jou query op.
Vervolgens krijg je nog wat vragen, waarna je eindigt met een rapport of formulier waar alles op staat wat je wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan