Herrie pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

svennetje

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2008
Ik heb een niet al te ingewikkelde vraag maar ik wil toch even zekerheid en tips. Mijn pc maakt heel veel herrie. Heeft het dan nut om een andere processor of ventilator in te bouwen? Kan dat zomaar of moet ik dan het hele moederbord mee overzetten?

Thanks in advance

Stof kan het probleem zijn maak alles een goed stofvrij met een kwastje en de stofzuiger er bij houden zodat je het stof afzuigt, compressor kan ook maar met lage luchtdruk voorzichtig de stof verwijderen.
Je zult even moeten kijken wat het probleem veroorzaakt, koeler processor kun je los vernieuwen, koeler videokaart kun je ook vernieuwen, kijk even of er kastkoelers gemonteerd zijn ook los verkrijgbaar.
Voeding kan ook de oorzaak zijn deze zul je geheel moeten vernieuwen.

Ok. Ik heb alles gewoon liggen, dus er zijn geen extra kosten aan verbonden. Dus als ik een nieuwe ventilator inbouw, en nieuwe koelers en een processor, wordt de herrie dan al minder?

Processor heeft niets met lawaai te maken, kun je gewoon laten zitten je hoeft alleen de koeler te vernieuwen.

Niet geschoten is altijd mis

www.alternate.nl
www.computeridee.nl

Je profiel/handtekening:
Dient naar waarheid te worden ingevuld.
Bij 'website' en handtekening mag je uitsluitend je eigen website invullen, maar deze mag niet in strijd zijn met de voorwaarden (dit mag ook een elders gehoste site zijn zolang daar geen commerciële links, 18+ content of andere illegale zaken op voorkomen of de site van een goed doel).

Je bent in overtreding, lees even de regels hierboven.

Zul je zelf het beste kunne bekijken of de boel lawaai maakt of onder het stof zit;)

De boel maakt lawaai en zit niet onder het stof. Dat heb ik laatst al gereinigd. Ik heb een vrij oude ventilator en oude koelers. Ik vroeg me af of het nut had om er een paar nieuwe in te zetten zodat hij wat minder herrie maakt.

De boel maakt lawaai en zit niet onder het stof. Dat heb ik laatst al gereinigd. Ik heb een vrij oude ventilator en oude koelers. Ik vroeg me af of het nut had om er een paar nieuwe in te zetten zodat hij wat minder herrie maakt.

Je hebt ze toch op voorraad dus wat let je dan gewoon doen.

topic gesloten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan