Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is inderdaad "lucht" dicht, maar vergeet niet dat je te maken hebt met mechanische onderdelen en dus ook een bepaalde slijtage.Geplaatst door Ellasar
Intern is de schijf toch "Lucht" dicht dus het zou eigenlijk niet mogen uitmaken, maar ik heb daar niet veel ervaring mee. Maar ik ben nooit te beroerd om te leren.
Geplaatst door Tinky
Hoi,
Vanmiddag had ik een berichtje gemaakt om te bedanken voor de puike uitleg, maar ik dat is niet goed gegaan zie ik.
Bij deze dan:thumb:
Nu moet ik toch nog maar eens goed overwegen of ik het risico wil lopen om een zware koeling op te hangen aan het moederbord.
Want ik had begrepen dat het toch een aanzienlijk gewicht is wat er aan komt te hangen in de plaats van het gewicht wat er nu op zit.
Ik had gedacht om de kast dan maar op zijn zijkant te leggen, maar ik vraag me af of dat voor de harde schijf dan geen problemen oplevert.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.