Herroepen email

Status
Niet open voor verdere reacties.

Het Hof

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 jul 2001
Berichten
1.252
Ik meen, dat het mogelijk is een email, die ik heb verstuurd, te herroepen, zolang die nog niet door een ander is gelezen en die ander ook Outlook heeft. Ik heb Outlook XP. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet?
 
Het onderstaande staat in de hlp van outlook 2003.

Een bericht dat u al hebt verzonden intrekken of vervangen
Alles weergeven
Alles verbergen
Voor deze functie moet u gebruikmaken van een e-mailaccount van Microsoft Exchange Server.

U kunt een bericht alleen intrekken of vervangen als de geadresseerde van dat bericht zich heeft aangemeld, Microsoft Outlook gebruikt en het bericht niet heeft gelezen of uit zijn of haar Postvak IN heeft verplaatst.

Klik in E-mail in het navigatiedeelvenster (Navigatievenster: de kolom aan de linkerzijde van het Outlook-venster die deelvensters bevat als Snelkoppelingen en E-mail en de snelkoppelingen of mappen in de verschillende deelvensters. Klik op een map om de items in de map te zien.) op Verzonden items.
Open het bericht dat u wilt intrekken of vervangen.
Klik op Bericht intrekken in het menu Acties.
Ga op een van de volgende manieren te werk:
Het bericht intrekken

Klik op Ongelezen kopieën van dit bericht verwijderen.
Als u voor iedere geadresseerde een melding wilt ontvangen over het succes van de intrekking of vervanging, schakelt u het selectievakje Voor iedere geadresseerde laten weten of intrekken is gelukt of mislukt in.
Het bericht vervangen

Klik op Ongelezen kopieën verwijderen en vervangen door een nieuw bericht.

Als u voor iedere geadresseerde een melding wilt ontvangen over het succes van de intrekking of vervanging, schakelt u het selectievakje Voor iedere geadresseerde laten weten of intrekken is gelukt of mislukt in.

Klik op OK en typ vervolgens een nieuw bericht.

Opmerking Als u een bericht wilt vervangen, moet u een nieuw bericht verzenden. Als u het nieuwe item (item: een basiselement in Outlook dat informatie bevat (vergelijkbaar met een bestand in andere programma's). Items zijn e-mailberichten, afspraken, contactpersonen, taken, logboekitems, notities, geposte items en documenten.) niet verzendt, wordt het oorspronkelijke bericht toch ingetrokken.
 
"U kunt een bericht alleen intrekken of vervangen als de geadresseerde van dat bericht zich heeft aangemeld, Microsoft Outlook gebruikt en het bericht niet heeft gelezen of uit zijn of haar Postvak IN heeft verplaatst. "

Hiet zit het in: de geadresseerde is op dit moment niet aangemeld en zit ook nog eens in een netwerk (weet niet of dat wat uitmaakt).

Ik ben eruit. Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan