Herstart probleem ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbiebobbie

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2004
Hallo mensen :)

Ik heb een raar probleem:confused: :

als ik mijn computer uitzet (via afsluiten) dan als ik hem weer probeer op te starten, komt ie een stuk of 10 keer alleen tot aan het windows scherm, en daarna reboot hij :confused:
het is echt een heel raar iets, maar als hij het eenmaal doet, en ik ben bezig met surfen of msn, dan reboot ie ook nog af en toe!

wie kan mij hiermee helpen?

groetjes

zekers... kijk maar naar me laatste topic die ik gepost had... de computer is overbeveiligd en overgecontroleerd:D

misschien heb ik het probleem zelf al gevonden, toen het probleem zich het eerst voordeed had ik fruityloops net geïnstalleerd... daar heb ik de registersleutels net even allemaal van verwijderd.. ik hou je op de hoogte :)

Robbiebobbie zei:
zekers... kijk maar naar me laatste topic die ik gepost had... de computer is overbeveiligd en overgecontroleerd:D

Ja maar dat staat niet in dit topic en je kunt niet verwachten dat iederéén al jou vorige topics naloopt.

ja inderdaad.. foutje van mij;) maar het probleem doet zich nog steeds regelmatig voor... het zou ook aan msn messenger kunnen liggen:confused: want dat was het aller eerste programma dat ik geinstalleerd had op mijn computer... en soms als ik msn opstart, valt mijn computer uit:confused:

zal ik daar miss de regkeys van verwijderen en msn opnieuw installeren?

Je kunt het proberen maar ik zou ook even de harde schijf controleren met een programma van de leverancier voor de zekerheid.

wat voor merk schijf heb je in de pc zitten doenload daar even het programma

oke ik kijk even.. trouwens... het ligt echt aan mijn msn messenger :eek:
ik had alles regkeys verwijderd en het programma opnieuw geinstalleerd, en toen ik het programma opstartte, rebootte de computer weer:confused:

Schakel de functie De computer automatisch opstarten eens uit.
Dit kun je vinden door te gaan naar:
Start-Instellingen-Configuratiescherm-Systeem-Tabblad Geavanceerd- en dan Opstart en Herstel stellingen- vinkje weg halen bij De computer automatisch op nieuw opstarten.

Zoe de schijf eens testen en even goed opspyware en virusssen scannen en plaats anders even een HijackThis log op NUCIA :thumb:

Heb ik al gedaan... alles bleek in orde te zijn na een paar aanpassingen.. maar het probleem doet zich volgens mij nog steeds voor.. ookal heeft de computer nu al een half uurtje niet gereboot ofzo...

Tets je harddisk maar eens en had je geen fout meldingen bij de geheugentest.
Kijk tevens al je kabels eens na van de harddisk en zo of die wel goed zitten en je kunt de contacten van je geheugens nog eens voorzichtig schoonmaken misschien maken die slechtcontact.

moet ik dan me computer helemaal uitzetten? zo ja.. dan krijg ik hem niet meer aan :p

Ja geheel uitschakelen en de stekker er uit voordat je hier aan begind en pak even met je handen aan een blanke pijk van de verwarming of waterleiding zodat je zelf goed ontladen bent inverband met statische electriciteit

eehm... ik heb het geprobeerd... maar ik weet niet echt goed hoe zo'n computer er van binnen uitziet.. ik ben pas 15 :p maar ik heb het geprobeerd en ik zag wel me HD's maar er zat naar mijn idee niet echt iets los ofzo... misschien.. waar het probleem ook aan zou kunnen liggen, is dat toen deze computer opnieuw geïnstalleerd werd, er een nieuwe HD bijkwam met 160 GB... sinds die installatie heeft hij dit soort kuren maar ik weet echt niet hoe ik het zou kunnen verhelpen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan