Herstartende PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

biemvo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2003
Berichten
3
Beste mensen,
Ik ben sinds een tijd (ongeveer 1 jaar) in het bezit van een eigen pc, samengesteld door een kennis. Nu komt het steeds vaker voor dat de pc zonder reden opnieuw opstart, alsof ik de reset-knop indruk. Dit gebeurt altijd als ik een game aan het spelen ben. Ik heb een P4 1,6 Ghz met 256 ddr intern geheugen en een Geforce3. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Is het misschien de hardware die niet goed samen werkt? Aangezien de pc is samengesteld door iemand anders weet ik niet precies van welk merk alles is.
Help mij a.u.b.! Dit is zeer frustrerend!
Vriendelijke groeten van Biemvo
 
"Deze computer-rechtermuisknop eigenschappen-tabblad geavanceerd-opstart en herstelinstellingen "klik hier het vinke bij "de computer automatisch opnieuw opstarten weg"

Je zou nu tijdens het gamen inplaats van een spontane reboot een stopscherm moeten krijgen.

Noteer de error en plaats hem maar hier , dan kunnen we het makkelijker uitzoeken.

Het kan liggen aan:

-Niet goed werkende drivers
-Kapot intern geheugen
-Een te warme processor

etc
 
Hmm na de nieuwste Geforce driver en DirectX crasht hij nog steeds, nu met DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
Ik hoop dat je er iets aan hebt?
 
Hoi, deze error geeft aan dat er een corrupte driver het probleem is.

Wat je kan proberen is de huidige VGA driver te verwijderen en de computer opnieuw op te starten.

Windows zal "nieuwe hardware" ontdekken.

Instaleer daarna de drivers weer eens opnieuw( bij voorkeur de drivers die je op de cd-rom bijgeleverd kreeg)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan