herstel cd dvd maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

guus hink

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2007
ik vroeg me af hoe ik een herstel cd dvd kan maken

omdat ik geen cd dvd kreeg bij de aanschaf vroeg ik me af hoe ik een herstel cd dvd kon krijgen van vista

toen ik hem voor het eerst op starten kon ik een herstel cd maken maar dat kon toen
geen idee waarom

fanti

wat voor merk laptop heb je?

als je acer hebt kun je deze maken met Acer Recovery

volgens mij is dat gewoon een questie van de pc opnieuw opstarten met de dvd van vista erin dan even op enter drukken als hij vraagt of je hem moet opstarten van de dvd en dan de instructies volgen. Als het goed is krijg je dan ook de optie om dingen te herstellen.

als ie ooit gecrasht.

Zo te zien aan de kleur van het presentierondje is TS niet meer online.

Guus hink: reden dat ik om de Vista vroeg is de volgende: sommige hogere versies van Vista hebben een complete systeembackup tool aan boord, waarmee je een spiegelkopie van een goed werkend systeem op een andere partitie / externe harddisk / DVD's kunt maken.

Let wel, ik bedoel niet een bestandsbackup tool, want die zat ook al in Windows XP, ik bedoel echt een complete / volledige systeembackup van heel Windows (zoals jij vraagt)

Laatst bewerkt:
volgens mij is dat gewoon een questie van de pc opnieuw opstarten met de dvd van vista erin dan even op enter drukken als hij vraagt of je hem moet opstarten van de dvd en dan de instructies volgen. Als het goed is krijg je dan ook de optie om dingen te herstellen.

als ie ooit gecrasht.

Yunus, probleem van TS goed gelezen................ ??? :

ik vroeg me af hoe ik een herstel cd dvd kan maken
omdat ik geen cd dvd kreeg bij de aanschaf vroeg ik me af hoe ik een herstel cd dvd kon krijgen van vista

toen ik hem voor het eerst op starten kon ik een herstel cd maken maar dat kon toen
geen idee waarom

Koop Norton ghost 12 of hoger! Geloof mij, ik had het zelfde probleem met 1 acer laptop. :cool:

Ik heb hetzelfde probleem. Als ik het nu doe via die Acer e-Recovery managment, staat dan echt het besturingsprogramma ook op de cd? Of enkel mijn bestanden en instellingen?

En stel nu dat mijn pc crashed, heb ik dan enkel een cd met de besturingssysteembestanden of krijg ik dan een programma die me door de herinstalatie leidt?

Nee ook bijna alle programmas alleen niet de Acer e-Recovery managment. Vaag maar waar.

Ik bedoel dus dat je besturings system wel er mee op staat exclusive Acer e-Recovery managment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan