Herstel ernstige fout...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ratjesnuf

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2001
Hey,

Telkens als ik Windows (XP) opstart krijg ik de foutmelding die ik als bijlage heb bijgevoegd. Nu is de grote vraag... Hoe krijg ik deze foutmelding niet meer, ik krijg hem namelijk echt élke keer. Als ik verder klik kom ik ook niet verder (bij de inhoud van dit foutenrapport weergeven), maar helaas kan ik die dingen niet ook als bijlage toevoegen hier.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en/of wat ik eraan kan doen?

Alvast bedankt!
Rick

Bijlagen

• helpmij foutmelding.jpg
    helpmij foutmelding.jpg
    21,4 KB · Weergaven: 52
Hierbij de 2e foutmelding

Bijlagen

• helpmij foutmelding2.jpg
    helpmij foutmelding2.jpg
    52,6 KB · Weergaven: 50
en bij deze de foutmelding na nog een keer doorklikken...

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

bedankt!

Rick

Bijlagen

• helpmij foutmelding3.jpg
    helpmij foutmelding3.jpg
    17 KB · Weergaven: 52
En als je in eventviewer kijkt? (start> uitvoeren> eventvwr) Staan daar geen vreemde meldingen die je kan koppelen aan deze errors? Misschien gaat er iedere keer bij het opstarten wel iets fout. Sluit de pc wel netjes af?

Ja hij sluit goed af... Dus dat is het probleem niet, denk ik.

In die eventviewer staan inderdaad foutmeldingen, van zowel toepassingsfouten als systeemfouten... Daar staan héél veel informatielogs, en 2 fouten... Ik heb er eentje als bijlage bijgevoegd, ik word er namelijk niet wijzer van wat er staat... Dus misschien kunnen jullie helpen.

Alvast bedankt, weer...
Rick

Bijlagen

• helpmij foutmelding4.jpg
    helpmij foutmelding4.jpg
    37,1 KB · Weergaven: 36
Wat ik kan vinden over die foutmeldingen verwijst allemaal naar hardware/driverproblemen.
Bij apparaatbeheer geen uitroeptekentjes of vraagtekentjes? En kan je misschien nog herinneren sinds wanneer je er last van hebt? en dit koppelen aan drivers/software die je geinstalleerd hebt?

nee, geen uitroeptekentjes... het komt misschien door mijn mp3 speler, dat is het enige dat ik me kan bedenken... maar die is niet meer aangesloten en ik heb het programma ervan verwijderd, moet ik misschien nog iets verwijderen/aanpassen?
ik begrijp niet wat er aan de hand is...

Heb je ook , als je paar dingen tegelijk doet dat hij opnieuw opstart? ik zag dat het ook de zelfde foutmelding als mij was , ik heb het opgelost door mijn pc te formateren andere reden zou ik even niet weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan