Herstel verwijderde bestanden item verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Berichten
1.519
Telkens wanneer ik rechtermuisknop op prullenabk doe krijg ik de optie ''herstel verwijderde bestanden'' maar dat progroggie heb ik allang verwijderd:confused:Hoe krijg ik dit kreng weg???
Van alles al geprobeerd maar niet dit item vinden om te wissen.

 
:confused: Wie weet misschien heb je app. NIET goed of op goede manier DE-installeert ?? :( maar als maar wel zo is misschien volgende handeling zal NIET helpen ....:confused:
---------------------------------------
:( Schakel maar absoluut ALLE activiteiten ( antivirus ook ! ) onderaan uit onder rechthoek-balk ( LET OP ! absoluut alles uitschakelen ! ) zodat je helemaal niets meer hebt dat actief is ...:)
Nu open je Ccleaner en laat open staan ! vervolgens open maar TaakBeheer, en laat ook open staan ! ... In TaakBeheer kijk EXPLORER of welke je dan browser nog gebruikt en STOP die dan ook,
gelijk zal je merken dat Bureau blad pictogrammen zijn verdwenen en de rest ook van bureau blad ...( Geen paniek ! :D ) ...
Kijk nu op mijn screenshot alles wat aan gevinkt bij CCleaner is, vink maar bij jou ook zo en laat draaien scan .......dan opschonen dus...
NA opschonen eerst moet je -> in TaakBeheer start je Explorer opnieuw ( of andere browser ? ) via Bestand-Nieuwe Taak uitvoeren-Explorer-OK .... Herstart PC !
:D Hoop dat zal helpen ??
1zxtsso.jpg
2enlysn.jpg


En anders volg maar die oude topic hier over hoe je ContextMenu op heel mooie manier opschonen kan -->> http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/623005-Windows-Explorer-ContextMenu
 
Laatst bewerkt:
Nee helaas is dat vervelende context item er NOG STEEDS!:(:evil:Is er niet iets anders wat beter te werk gaat?:confused:

*UPDATE* eindelijk met revo unistaller dit verwijderd :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan