herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet49

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2005
Berichten
15
ik heb een deskop computer die luister naar de naam i media 7834 vl.
Voordat ik met mijn verhaal begint ik heb al op de packard bell site gezocht maar kan er niets over vinden.
s/n wel ingevuld en hij staat er ook helemaal.
Wat is nu het geval, ik had een fout erin welke maak nu niet meer uit.
Dus ik had mijn spul eraf gehaald wat ik wilde bewaren heb hem afgesloten.
recovery disk erin gedaan.
hij gaat lopen zeg hij in een keer in het frans doe er een andere disk in en start opnieuw op,.
Stuk of twintig geloof ik over gedaan maar het lukte niet dus ik op de ouderwetse manier formatteren.,
Ik doe er een win98 disk in maak van A: C: en typt format C: hij begint te formatteren.,
blauwe streep loopt is klaar zie ik in een keer een rode lijn lopen heel snel en nu kom ik in een keer mijn computer niet meer in.
Wel in fdisk daar moet ik twee hebben want 1 is maar 5% en 3 staat niets in vier kan je kijken welke partitie je wilt gebruiken en dat is toch echt 2.,
Typ ik dat in (2) zeg hij drukt op esc. voor continu doe ik dat kom ik weer terug in fdisk.
Hier word ik helemaal gek van, heb er een rode recovery disk bij maar niks werk wie kan me helpen please.
Vergeet nog te zeggen dat ik een leek ben.
Lang verhaal maar wil het goed uitlegen mvg.:eek:
 
Laatst bewerkt:
Als je leestekens gebruikt heb je kans dat iemand je bericht tot het eind doorleest.
Ik ben er in ieder geval na twee regels mee opgehouden. :rolleyes:

Guus.
 
Guus abc zei:
Als je leestekens gebruikt heb je kans dat iemand je bericht tot het eind doorleest.
Ik ben er in ieder geval na twee regels mee opgehouden. :rolleyes:

Guus.
je kan natuurlijk ook op de helft beginnen te lezen maar ik heb niet veel aan zulke raad meestal vragen ze het hemd van je lijf dus ik denkt leg ut even goed uit maar helpt mij nu eens op een leuke manier of ben jij er ook een die alleen maar commentaar geeft en er geen verstand van heeft.
 
Ben het toch echt met Guus eens.
Zet eens een punt of een komma, dan kan iedereen je verhaal ook echt uitlezen, dit is echt bijna niet te doen.
En je reactie is al helemaal storend.
Zo maak je geen vrienden.
 
misschien dat het zo wat beter te lezen is.
ik heb een paar punten en komma's geplaatst.

laat ik maar zeggen...vrienden dienstje...doe ik nomaal gesproken niet hoor.;)
 
nou jongens heb het zoveel mogelijk aangepast.
voor wat ik er van weet ik ben hier tenslotte niet voor het groot diktee der nederlandse taal punt comma.,
das een grapje gaan jullie mij nu eens helpen.
kijken of julie daar ook zo goed in zijn.:p
 
Oké, puppie heeft je verhaal dus aangepast en daarom zal ik reageren.
Even een vraagje,heb je verstand van fdisken ,is het fat 32, of is het ntfs,of....?
Zoals je reageert denk ik dat je een beetje verstand van computers hebt,maar misschien zie je wat over het hoofd.
Ik wacht wel op een berichtje van je en daarna gaan we het even proberen op te lossen:thumb:
 
bas9 zei:
Zoals je reageert denk ik dat je een beetje verstand van computers hebt,maar misschien zie je wat over het hoofd.



sorry, heb even je even wat vragen van je gezien en zie dat je een leek bent, neem me niet kwalijk:confused:
 
puppie zei:
misschien dat het zo wat beter te lezen is.
ik heb een paar punten en komma's geplaatst.

laat ik maar zeggen...vrienden dienstje...doe ik nomaal gesproken niet hoor.;)

en bedank bedank joggie wij begrijpe mekaar ik denk zal ut vlug vragen waar kenne ze in een keer door lezen maar ja foutje zit hiet tenslotte niet voor mijn spelling want die is tog niet goed maar voor me comp.:thumb:
 
bas9 zei:
Oké, puppie heeft je verhaal dus aangepast en daarom zal ik reageren.
Even een vraagje,heb je verstand van fdisken ,is het fat 32, of is het ntfs,of....?
Zoals je reageert denk ik dat je een beetje verstand van computers hebt,maar misschien zie je wat over het hoofd.
Ik wacht wel op een berichtje van je en daarna gaan we het even proberen op te lossen:thumb:
 
bas9 zei:
Oké, puppie heeft je verhaal dus aangepast en daarom zal ik reageren.
Even een vraagje,heb je verstand van fdisken ,is het fat 32, of is het ntfs,of....?
Zoals je reageert denk ik dat je een beetje verstand van computers hebt,maar misschien zie je wat over het hoofd.
Ik wacht wel op een berichtje van je en daarna gaan we het even proberen op te lossen:thumb:
zover ik het goed heb gezien
staat er bij fdisk 1...........fat32 ......5% geloof ik ik kan het niet zo gauw nakijken ik zit nu op en andere comp. bij 2 staat 2.......A.......39.80gygabite
en bij 3 staat niets geen partitie
en 4 kan je dan kijken welke de grootste partitie is en dat is twee.
en die typ ik de hele tijd in en dan zegt ie druk op esc.doe ik en dan kan ik weer opnieuw beginnen.:(was nog vergeten dat bij twee ntfs stond
 
Laatst bewerkt:
Als ik jou was, zou ik gewoon opnieuw partitie/partitie\s aanmaken, geef even een seintje als je niet weet hoe dat moet, want ik denk dat er nu geen genoeg ruimte is op je C schijf.
 
bas9 zei:
Als ik jou was, zou ik gewoon opnieuw partitie/partitie\s aanmaken, geef even een seintje als je niet weet hoe dat moet, want ik denk dat er nu geen genoeg ruimte is op je C schijf.

en inderdaad als je op Esc klikt is het daar ook de bedoeling van dat je opnieuw begint;)
 
partition

bas9 zei:
Als ik jou was, zou ik gewoon opnieuw partitie/partitie\s aanmaken, geef even een seintje als je niet weet hoe dat moet, want ik denk dat er nu geen genoeg ruimte is op je C schijf.
weet inderdaad niet hoe dat moet maar ik ga even bij die url kijken je hoort:rolleyes:
 
het zal nu best wel goedkomen ben alleen even aan het kijken welke disk ik moet hebben .
heb de computer naar beneden gehaald dus kan ik nu op twee comp. werken en kan ook gelijk zien wat er in fdisk staat partition staat die ook op een disk.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan