Hersteld van ernstige fout......

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark2003

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2003
Berichten
67
Computer sluit soms plotseling af met de ernstige foutmelding:

C:\DOCUME~1\Mark\LOCALS~1\TEMP\WER8a6f.dir00\Mini032808-01.dmp
C:\DOCUME~1\Mark\LOCALS~1\TEMP\WER8a6f.dir00\Sysdata.xml

Iemand enig idee hoe dit te fixen?
Alvast hartelijk dank!
 
Hoi !

PC als es grondig gecleaned met o.a. CCleaner ?

Temp. map al es geleegd ?

Wat staat er op de tijd van de crash in je logboeken ?

Greetz,

Harry.
 
Ja, CCleaner aanwezig. Temp en minidump leeggemaakt! Maar helaas af en toe weer die
vervelende foutmelding....... Iemand nog een andere oplossing?
 
Hoi !

quote: Wat staat er op de tijd van de crash in je logboeken ?


Greetz,

Harry.
 
wuauclt (512) Een poging het bestand C:\WINDOWS\SoftwareDistribution\DataStore\Logs\edb.log te openen voor lezen/schrijven is mislukt. Systeemfout 32 (0x00000020): Het proces heeft geen toegang tot het bestand omdat het bestand door een ander proces wordt gebruikt. . Tijdens het openen van het bestand treedt fout -1032 (0xfffffbf8) op.
 
Hoi !

Betreft de automatische update-functie van Windows, die gehinderd word door software van een ander apparaat.

Welke precies wordt even puzzelen....

Kijk even via Start - uitvoeren - msconfig - opstarten wat er verder nog voor software mee op start die zelf update's zoekt, bijv. Logotech, Nero, Acrobat Reader o.i.d..

Schakel die stuk voor stuk uit totdat het probleem niet meer optreed, en je hebt de schuldige gevopnden.

Of zet automatische update's uit en kijk zelf eens per week handmatig of er nieuwe Microsoft-update's zijn.

Greetz,

Harry.
 
Super Harry, weet nu waar ik moet zoeken. Een extra pilsje voor jou!
Prettig weekend. Gr, Mark
 
Hoi !

Graag gedaan, en ook een prettig week-end toegewenst !

Proost !

Greetz,

Harry.
 
volledig herkenbaar

Hallo jongens
ik herken deze vreemde taal onmiddellijk als zijnde ook mijn probleem.
Mijn computer weigert vlotjes mee te werken en blokkeert regelmatig nadat ik mijn toepassingslogboek barstensvol zag staan met diezelfde foutmelding ; dit was 2 dagen geleden want nu is hij ook al met de foutmeldingen gestopt.
Kunnen jullie mij soms helpen met het uitschakelen van die automatische updates want dat lukt bij mij blijkbaar ook niet.
Alvast bedankt en dat pintje zet ik ook al klaar!!!:thumb:
veronika
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan