herstelfunctie doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimmie5

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
43
Ik heb problemen met mijn geluid en wilde daarom systeemherstel toepassen maar ik krijg telkens de melding systeem kan niet naar dit herstelpunt hersteld worden, welke datum ik ook kies. De herstelfunctie staat wel aangevinkt, daar heb ik al naar gekeken.. wie o wie kan mij helpen????

Kimmie
 
Gekke vraag: waarom denk je dat je met systeemherstl je geluid kunt repareren?
Heb je onlangs iets geweizigd in je pc waarna het geluid ermee stopte?

Wat is exact je probleem?
 
Was eigenlijk beetje mijn laatste hoop. Voor zover ik weet heb ik niets veranderd.. ik heb een onboard geluidskaart: ac97 codec realtek alc650. Heb drivers opnieuw geinstalleerd maar helpt allemaal niets.. Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar sinds een week of wat, hapert mijn geluid.. vooral als ik bv een ander programma open... heb je enig idee?
 
En speel je dan muziek vanaf harddisk, of is het ook bij geluiden van windows zelf en opstarten / afsluiten?

Als dat laatste ja is, dan is je pc erg druk met software en harddisk.
Meestal is dat een geheugen tekort.
Of een volle harddisk die weleens gedefragmenteerd kan worden.

Een snelle oplossing is een volledige spyware controle en defragmentatie.

Haal onnodige spullen van de harddisk af.
Heb je voldoende harddisk ruimte?

ctrl-alt-delete, taakbeheer / processen.
Hoeveel lopende processen?
Hoeveel cpu-gebruik?
Hoeveel geheugen gebruik?
 
Ja het is met al het geluid, ook opstart en msn-geluiden. Ik zat ook al te denken dat ik onvoldoende geheugen had ofzo, heb gedefragmenteerd maar hielp niet.. Heb er verder ook niet zo'n verstand van zoals je wellicht wel merkt!

lopende processen: 36
cpu-gebruik: rond de 20%
geheugengebruik: 236332/63310

kun je hier iets mee?
 
ps. in heb een harde schijf van 28,6 gb en 22 gb is in gebruik.. misschien is dat wel te veel???
 
Is niet schrikbarend.

Bekijk je cpu gebruik eens als je geluid stotterd.
Hoeveel lege h.d. ruimte heb je nog?

Eventueel een benchmark test doen met je geheugen.
Hiervoor het prog. Aida32
 
presies.
Doe eerst maar eens die spyware scan, al verwacht ik niet dat het veel opleverd.
Geheugen test / cpu test is wel aan te raden.

Nogmaals de vraag over je vrije harddisk ruimte......

Cookies / temp / temp internet files verwijderd?
 
spywarescan heb ik al gedaan. leverde niets op.. Hoe doe ik die geheugentest, cpu-test dan? en mijn harddisk is 28,6 GB, in gebruik 22 GB
 
Geplaatst door Paul-RT
Eventueel een benchmark test doen met je geheugen.
Hiervoor het prog. Aida32

Als het progje is gestart, bovenaan benchmark, en dan geheugen lees / schrijf prestaties.
 
Ik zit in het programma en heb geheugen- en schijfprestaties gecheckt maar waar moet ik naar kijken, wat moet ik nu aan je doorgeven?
 
Zou je nog even antwoord op mijn laatste vraag kunnen geven? thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan