herstelfunctie XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

max1930xyz

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2002
Windows Xp bevat een herstelfunctie.Bij mij worden geen herstelpunten meer aangemaakt en als ik zelf een herstelpunt invoeg is dat de volgende dag weer verdwenen.
Heb in de Helpfunctie van alles zitten napluizen maar geen oplossing gevonden.
Is het te verhelpen???
Groetjes Max Janssen.

Staat de functie systeemherstel wel aan?
Zo ja, zet hem dan eens uit en reboot.
Dan weer aanzetten.
Nu kijken of je een herstelpunt kunt maken.

reactie op Sigma.

Heb het advies opgevolgd maar er is geen resultaat.(Systeemherstel stond trouwens wèl aan!)

Ga naar Start/Uitvoeren. Typ daar scanreg /fix en klik op OK. Start de computer opnieuw op en kijk of het weer werkt.

Geplaatst door Wim1960
Ga naar Start/Uitvoeren. Typ daar scanreg /fix en klik op OK. Start de computer opnieuw op en kijk of het weer werkt.
vergeet de spatie achter scanreg niet ...

geen reactie

Als ik scanreg /fix intyp, krijg ik als boodschap "Windows kan scanreg niet vinden".
Wat nu?

Max,

In een misbruikmelding meldt je dat je niet weet wat attendeer de beheerder doet.

Als je daarop klikt krijg je dit te zien:

Reden:

Gebruik dit alleen om SPAM, reclame berichten, en probleem berichten (schelden, taalgebruik) te melden. Hier kan je de moderator ook vragen om je verkeerd geplaatste bericht te verwijderen of te sluiten.

Lijkt me toch vrij duidelijk

Het lijkt erop dat er toch mogelijk ergens een corrupt file aanwezig is.
Probeer eens de de XP cd erin te doen en kies voor de functie herstellen, mogelijk dat dat het probleem oplost.

Kun je de C:/ schijf controleren en meteen de fouten laten controleren +laten repareren?
Misschien is dan het probleem opgelost!

Lucia

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan