herstellen van geformateerde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sepapke

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2006
Ik heb een zeer belangrijk probleem, ik heb dus mijn computer geformateerd en ik ben 1 mapje te bewaren. Nu heb ik dat mapje zeker nodig (stond in gedeelde documenten). Is er een manier (met een goed programma) om deze bestanden nog te herstellen. Ik heb al wat rondgesurft en gezocht, maar nog geen echt duidelijk programma gevonden.

ik heb ontrack geprobeerd, hij vind alles, behalve natuurlijk hetgene wat ik zoek, er zit blijkbaar nooit iets in de map gedeelde documenten.

Ik zoek toch wel juist ? het staat toch bij C:\Documents and Settings\All Users\Documenten ?

sepapke zei:
ik heb ontrack geprobeerd, hij vind alles, behalve natuurlijk hetgene wat ik zoek, er zit blijkbaar nooit iets in de map gedeelde documenten.

Ik zoek toch wel juist ? het staat toch bij C:\Documents and Settings\All Users\Documenten ?

C:\Documents and Settings\ **** < == uw username

dan kom ik terecht bij de gewone documenten, ik ben op zoek naar men gedeelde documenten

Bij mij staat de map: Gedeelde Documenten onder: All Users.WINDOWS en deze map is zeker niet leeg
Joop

bij mij staat die map WINDOWS er niet, ik heb tot nu toe nog niet veel gevonden :( toch niet het belangrijkste

Laatst bewerkt:
Heb je al weer wat op de geformateerde schijf geinstalleerd zo ja dan heb je grote kans dat de bestanden die je wilt terug halen zijn overschreven, het terug halen van bestanden zal alleen lukken als je nog verder niets meer hebt geinstalleerd op de hardeschijf.

Als er nieuwe bestanden overheen zijn geschreven dan is het helaas pindakaas en goede leer voor een volgende keer, backups maken van belangrijke bestanden raad ik je aan.

Twweede hd daar doe ik het mee bij nieuwe installatie koppel ik hem even af, externe harddisk zou je ook kunnen overwegen als backup schijf.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan