herstellen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan hem alleen maar opstarten in veilige modus want omdat ik m n icoontjes niet aan kan klikken en m n driver voor m n video kaart plotseling niet meer is geinstaleerd
dus als ik m n icoontjes weer kan aanklikken kanik ook weer m n goeie driver voor m n video kaart instaleren en kan ik hem weer normaal opstarten
maar ja.............

dan moeten m n icoontjes het wel doen
:confused:

De driver van je grafische kaart staat als het goed is op een cd die bij de pc is geleverd, zoek op de cd naar vga drivers.

Voor info over je HDD kan je aida32 Downloaden hiermee kan je zien wat je in de pc hebt zitten.

groetjes

oeps doe ik het weer !!

en over m n grafische kaart heb een geforse 4 en toen ik hem er voor het eerst in deet moest ik eerst een xp driver zoeken en omdat ik mn bestandje s niet open krijg (die dus ook neit) kan ik hem niet op nieuw instaleren

en heb weer eens te snel gereageerd ga gelijk kijken of ik dat bestandje wel open krijg

Er gebeurde natuurlijk weer het zelfde dat ik hiervoor heb uitgelecht alles wat ik download en opsla dat herkent hij niet
als ik op het icoontje druk van wat ik net heb gedownload dan meld hij dat hij het bestand niet kan vinden !!!!:confused:

Het lukt niet echt lekker, zullen we maar proberen om windows opnieuw te installeren.

groetjes speedtouch

Diana,

Download hier de opstart floppy's voor XP, doe dit evt op een andere pc, na de download pakt het progamma zichzelf uit op de floppy let op je moet 6 floppy's hebben.

Kijk goed voor je ze download je hebt ze nml voor XP-home en XP-pro, dus haal de juiste binnen.

Als je de pc opstart met de floppy's kan je windows opnieuw installeren.

groetjes speedtouch

hardstike bedank voor je reactie ?? hopen dat het lukt blijven dan ook nog mn foto`s er op staan ?? en met floppie`s bedoel je disketes neem ik aan :rolleyes:
nogmaals bedankt en ik laat weten als het me is gelukt !!

gr ladyD

Floppy's zijn inderdaad diskettes.

Of je alle foto's niet kwijt raakt, daar ben ik niet helemaal zeker van.

Heb je een c en een d schijf?
zo ja staan de foto's dan op de d schijf.
zo nee kan je ze misschien nog wel kopieeren/verplaatsen naar de d schijf.

Diana,

floppy = diskette :)

Ik ben bang dat je de foto's kwijt bent, wat je wel kan proberen, in veilige modus de foto's te branden op een cd.

Het is ook aan te raden om bij een nieuwe installatie de C schijf te formatteren tijdens de instal van XP, let hier goed op als je de instal start van XP, kies dan voor formatteren in fat32 en instaleer op de C partitie.

suc6 ik hoor het resultaat nog wel.

groetjes speedtouch

@bloopy,

Diana heeft alleen maar een C partitie, en de cd-rom werkt niet in normale modes.
Misschien heb jij nog een idee ?

groetjes speedtouch

Een idee heb ik wel maar gaat wel wat tijd en floppy's kosten.

Als de schijf niet in NTFS is geformateerd kan ze met een bootflop de foto's wel kopieren van de HDD naar een flop.

Echter weet ik niet (jij misschien wel) of die schijf dus is geformateerd in NTFS.

Andere mogelijkheid :
Blijft hetzelfde als de eerste alleen dan moet ze even dit bestandje downloaden en gebruiken.
Deze kan nl wel ntfs lezen en dan kopieeren naar FAT.

En een flop is naar mijn weten gewoon fat dus dan kan zij op deze manier toch wat foto's bewaren.

Anders weet ik het ook eventjes niet:o

Hier het bestandje.

http://archives.inocrea.co.id/base/bootdisk/microsoft/readntfs.exe

Ik weet ook niet of hij NTFS is, ze kan nu alleen nog maar in veilige modus werken

Hoe groot de map van de foto's is weet ik niet, als het jpg bestanden zijn kan het meevallen.

groetjes speedtouch

Inderdaad maar ze zal wel de foto's stuk voor stuk moeten kopieeren.

Maar dan heeft ze ze wel kunnen redden en dat is toch het voornaamste lijkt mij.

Er is nog een andere optie, ik zou zelf een andere HDD erin hangen en alles overzetten, maar ik weet niet of diana dat zelf kan.

groetjes speedtouch

Dat is te doen.
Wij kunnen haar er uiteraard doorheen slepen of niet soms ;)

Even iets aangepast voordat ik weer Buffy in mijn nek heb hangen :D :D

Laatst bewerkt:
Hallo,

Is het mogekijk,in VM, bestanden over te zetten op een andere PC(via een nul-model kabel). Zo ja, zou dit misschien ook nog een oplossing kunnen zijn om de foto's over te zetten.

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan