herstelpartitie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Ik heb een errruuuggggggg traag exemplaar 3,2 Ghz in de handen gedrukt gekregen met de vraag (lees: opdracht) hem terug te brengen naar de oude staat en snelheid.

De HD is gepartitioneert en één van de partities is een herstelpartitie. Hoe gebruik ik deze herstelpartitie, wat zijn de stappen die ik moet ondernemen?

Ik heb een errruuuggggggg traag exemplaar 3,2 Ghz in de handen gedrukt gekregen met de vraag (lees: opdracht) hem terug te brengen naar de oude staat en snelheid.

De HD is gepartitioneert en één van de partities is een herstelpartitie. Hoe gebruik ik deze herstelpartitie, wat zijn de stappen die ik moet ondernemen?

Niet erg veel gegevens die je verstrekt....vertel eens wat meer...is het een POP of Beertje ...of PC ...of Laptop

:o
Het is een Aldi :rolleyes: pc zonder A: station en ik heb geen herstelflop.

Ik heb de pc geherstart van de Xpcd, op F2 geklopt toen daarom gevraag werdt, en tot slot geconstateerd dat ik zonder flop niet verder kon.

Wat willen we nog meer weten?

:o
Het is een Aldi :rolleyes: pc zonder A: station en ik heb geen herstelflop.

Ik heb de pc geherstart van de Xpcd, op F2 geklopt toen daarom gevraag werdt, en tot slot geconstateerd dat ik zonder flop niet verder kon.

Wat willen we nog meer weten?

Oh zo...En je hebt niet de Cd ervan er bij gekregen,daar mee kan je Opstarten en nar de Recoverie gaan.

Anders op de gebruikelijke manier de PC installeren,maar ja dan heeft de klant erna dus geen orginele CD

PS:En via F12 inkloppen tijdens opstarten ,gaat niet??

Laatst bewerkt:
Long time, no see.:)

Van de site van Medion.
Application & Support CD - Windows automatisch opnieuw installeren
Met deze CD zet u uw pc of notebook in een mum van tijd terug in de toestand zoals u hem kocht. Windows en alle voorgeïnstalleerde software worden hierbij automatisch opnieuw voor u geïnstalleerd, zelfs alle stuurprogramma's. Kopieert u, voor u begint, eerst alle bestanden die u wilt bewaren, zoals documenten en foto's, naar station D:\. Station C:\ wordt namelijk volledig overschreven met de Windows-installatie van de aankooptoestand.
Product Recovery CD - Windows handmatig opnieuw installeren
Deze optie is bedoeld voor ervaren gebruikers. Met de Product Recovery CD kunt u Windows opnieuw installeren. De stuurprogramma's en overige voorgeïnstalleerde software dient u hierbij echter handmatig te installeren.

Als je de key hebt, kun je ipp elke XP cd gebruiken, als het maar dezelfde versie is, home of pro.

Met een keyfinder eerst de key opzoeken, kan ook.

Er is een doosje cd's aanwezig. Moet ik nog even doorspitten, nog niet gedaan omdat er naar een flop gevraagt werd en niet naar een cd, vandaar.

Van de huidige installatie heb ik een Ghost img gemaakt, en ik ben nu Xp opnieuw aan het installeren. Die F12 houd ik even in gedachten, probeer ik zodra Xp geïnstalleerd is.

Er is een doosje cd's aanwezig. Moet ik nog even doorspitten, nog niet gedaan omdat er naar een flop gevraagt werd en niet naar een cd, vandaar.

Van de huidige installatie heb ik een Ghost img gemaakt, en ik ben nu Xp opnieuw aan het installeren. Die F12 houd ik even in gedachten, probeer ik zodra Xp geïnstalleerd is.

Tandjes ...Krijg ie heel de bubs er bij gaat ie eerst zitten rommelen..
Mijn Grootmoeder zaliger zij altijd eerst goed lezen:p :p

Beide cd's zijn gelokaliseert :thumb:

Even afwachten tot het kaal installeren is afgerond, dan gaan we los ;)

Tnx

Tandjes...............?

Gelukkig heb ik al mij eigen vullingen nog :D

Ik houd jullie op de hoogte

Even terug komend op F2, die is voor de ASR, dan heb je eerst een ASR diskette aangemaakt met de backup functie, en dan voor de systeem bestanden.

Ok, de keuze is gevallen op de Application & support cd om de originele installatie vanaf fabriek terug te zetten.

Hoe te werk te gaan?

Cd erin en herstarten vanaf die cd?

Houston, we have liftoff!!

Met andere woorden; je kunt het een aap leren

Thanx allen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan