Herstelpunt

Status
Niet open voor verdere reacties.

gillex

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2004
Geprobeerd verschillende herstelpunten te activeren, echter ik krijg steeds de melding:
De computer kan niet worden hersteld naar datum ......
Weet soms iemand een oplossing hiervoor?

Gillex

probeer dit eens

De computer terugzetten naar een eerdere toestand
Klik op het menu Start, selecteer Alle Programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset en klik op Systeemherstel.
Klik op Herstel configuratie van computer naar een punt in het verleden en klik daarna op Volgende.
Selecteer uit de kalender de datum van aanmaak van het herstelpunt en klik op Volgende. Alle herstelpunten die op de geselecteerde datum zijn gemaakt staan op naam gerangschikt in het scherm aan de rechterkant van de kalender.
Klik op Volgende om te bevestigen en de computer te herstellen naar de geselecteerde datum en tijd.
Opmerkingen
Als het systeem faalt bij het herstellen naar een bepaalde datum, kunt u het herstel op twee manieren ongedaan maken:
Gebruik de optie Mijn laatste systeemherstel ongedaan maken (verschijnt alleen na het herstellen van de computer) op het Systeemherstelscherm.
of

Start de computer opnieuw op, druk op <F8> tijdens het opstarten om toegang tot het Windows XP opstartmenu te krijgen, en klik op de optie De laatst bekende juiste configuratie (uw meest recente instellingen die werkten). Windows XP herstelt het systeem naar dat herstelpunt.
Een andere manier om toegang tot de wizard Systeemherstel te krijgen: klik op de knop Start en klik op Help en ondersteuning, klik op het onderwerp Prestaties en onderhoud, klik op de taak Systeemherstel gebruiken om wijzigingen ongedaan te maken, en klik tenslotte op Uitvoeren wizard Systeemherstel.
Om Systeemherstel aan te passen, klik op de optie Instellingen van Systeemherstel in het Systeemherstelscherm.

Ik heb dit reeds meerdere malen geprobeerd.
Ik ga naar een herstelpunt en klik op volgende. Windows begint met zijn programma, stop en start weer op, echter op het einde van zijn herstel poging krijg ik steeds de mededeling:
Computer kan niet worden hersteld naar datum ...

gillex

Ik moet helaas mededelen dat mijn vraag nog niet is opgelost.

gillex.:o

dat gaat niet meer lukken,wat je wel kunt doen is via deze computer>eigenschappen>systeemherstel uitschakelen en pc opnieuw opstarten.
wanneer je pc opgestart is systeemherstel weer inschakelen.
dan een nieuw herstelpunt maken en die moet werken.
de oude herstelpunten ben je dan dus wel kwijt maar die deden het toch niet meer.

gillex

Ja allemaal goed en wel, dit is misschien de enigste oplossing, maar waardoor wordt dit veroorzaakt?

gillex

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan