Herstelpunten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ria

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
376
Wie kan mij uitleggen waarom ik nooit een herstelpunt kan terugzetten in mijn win.XP computer. Ik maak herstelpunten en ik kan ook vetgedrukte dagen zien waarop herstelpunten zijn gemaakt. Maar op het moment dat ik dat nodig heb, gaat de computer volop aan de gang en zegt dan uiteindelijk, het herstellen is niet gelukt. Er zijn geen wijzigingen aan gebracht.
Is dit iets wat ik soms in het register moet wijzigen? En zo ja, hoe dan.
Vast bedankt.
Gr. Ria
 
Heb gekeken bij systeem en systeem herstel saat niet uitgevinkt. Dus zou het toch moeten doen, toch.Wat de engelse tekst in het andere stuk betreft, kom ik niet veel everder dan cmd en edan Netstart, wat geen herkenbaar iets oplevert. en verder snap ik het dan niet meer.
Toch vast bedankt voor je moeite
 
Hai Ria, :D

Ik ken dit probleem niet uit eigen hand dus kan je slechts met bovenstaande links adviseren...

Wellicht heeft een ander nog een goed idee. :thumb:
 
Hai Ria, :D

Dit topic gaat ook over (ongeveer) hetzelfde onderwerp: **KLIK**

Wellicht staan er nog ideeën in welke jou dichter bij een oplossing kunnen brengen! :thumb:
 
Heb het vlg. antwoord als mogelijkheid gekregen, er kunnen stuurprogramma`s zijn geïnstalleerd die niet ondertekent zijn door microsoft.
Dit zou mogelijk de oorzaak zijn waarom, er geen herstelpunt wordt teruggezet.
Ik heb nu zelf een goede backup met ghost gemaakt en zet deze nu terug als dat nodig mocht zijn.
Het probleem voor mij is nu dus opgelost, zij het op een andere manier.
bedankt voor jullie antwoorden,
Groeten
ria
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan