herstelschijf systeemkopie inhoud

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loeser00

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Beste L.S.,

Na het bezoek van een inbreker zijn helaas 2 laptops meegenomen:confused:. Nu bestaat er van 1 van deze laptops een relatief nieuwe DVDRW die door een ICT-man is gemaakt waar op staat: Herstelschijf systeemkopie windows 7.

Nu mijn vragen:
1: Kan het zijn dat hier persoonlijke documenten op staan zoals foto's etc? (voor wat ik zo snel kan zien staan er Boot bestandjes op)
2: Onze nieuw aangeschafte laptop is windows 8, kan het kwaad om deze schijf (windows7) nu te gebruiken?

Mvg,

Als het een systeemherstelschijf is, betreft het alleen het herstel van het besturingssysteem.
In dit geval voor Win7.

Win8 werkt anders en heeft volgens mij niet de mogelijkheid een aparte systeemherstelschijf te maken.

Hoi,

Denk dat het moeilijk wordt want je zal toch een activerings-code voor win 7 tbv te installeren notebook en aangezien er nu win 8 op staat zit daar volgens mij het probleem.
Of sla ik de plank mis en is dit niet wat je wil?

Maar dan nog kan je met deze dvd het systeem niet installeren, slechts repareren van een AANWEZIG win7 systeem.
Daar heb je dus een installatiedvd voor nodig, dan wel recoverydvd met image.

Niemand heeft nog vraag 1 beantwoordt, dus doe ik het maar: Nee, er staan geen foto's of andere persoonlijke bestanden op deze dvd.

Wel beantwoord: "Als het een systeemherstelschijf is, betreft het alleen het herstel van het besturingssysteem"!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan