Het avg-probleem hardnekkig

Status
Niet open voor verdere reacties.

djeeze

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2008
ik heb mijn user32.dll file al vervangen vanuit de cache, en ook vanop een andere pc, alsook met een versie (sp2) die ik vanop tweakers forum gedownload heb. (ik heb een windowscd, xp1 denk ik) Ik heb intussen met expand command de windows cd gebruikt om user32.dll terug te zetten, maar dit keer kreeg ik nog geneens een windows scherm te zien ( veilige modus geprobeert, maar geeft spontane reboot)

PROBLEEM: ipv steeds te rebooten, blijft hij nu hangen op het blauwe windowsscherm (dusgeen BSOD) mijn muis kan bewegen, maar verder doet het ding niks; ook de hd stopt na een tijdje met flikkeren.

en nu?

Laatst bewerkt:
daar zit ikal de hele avond op te gapen....

ik heb al eens geprobeerd om vanuit mijn servicepack folder alles terug te zetten, zonder succes. de pc loopt vast op het blauwe windowsscherm.

Wat doe je precies. Als je de instructies volgt zou het toch echt goed moeten gaan.

Graag uitleggen wat je doe en welke meldingen je terug krijgt.
Let er vooral op dat bij stap 5.2 je de juiste letter invult, dus alleen d als d ook jou CD/DVD drive is, heeft deze een andere letter dan die gebruiken.

ik ben 26 jaar, ik ken de dos commands nog uit men hoofd. de files staan waar ze moeten staan, maar kennelijk werkt dat niet. ik heb tevens al gechecked of winsrv.dll en gdi.dll er nog waren, en die heb ik al eens uit de folder servicepack terug gecopieerd om te zien of die ook niet beschadigd waren.

wat ik denk: 1. mijn avg loopt vast net voor ik op het bureaublad raak, ook in veilige modus.
2. de files die ik terugzet zijn niet correct (zou me verbazen aangezien ze van mijn eigen pc komen.) of er ontbreekt er nog altijd 1.

ik krijg ook geen foutmelding, het ding loopt gewoon vast.

blijven gaan dus...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan