Het beste doen om up te graden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koprol

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2005
Berichten
7
Hallo,

Ik heb een vraag over hoe ik mijn pc kan uitbreiden, wat betreft videokaart en geheugen.

Ik als leek heb gekeken in de pc, en zag dat ik 512 mb geheugen had, en dat er daarnaast nog maar 1 poort zat. Nu keek ik op de website van dat product en volgens hun zouden er 4 poorten moeten zitten?!

Maar goed, mijn belangrijkste vraag is, wie kan me helpen wat ik het beste kan doen om up te graden, welke handelingen ik daarvoor moet doen etc.


Kevin

p.s. via everest heb ik info verzameld
 

Bijlagen

  • Moederbord.doc
    27,5 KB · Weergaven: 17
Je moederbord, een ASUS P5V800-MX heeft toch echt wel maar 2 geheugenbanken. Je kunt er dus nog 1 extra geheugenreepje bij plaatsen. De gegevens van je moederbord staan op de site van asus: klik!
 
Hallo.

De titel van de vraag is verduidelijk, "Help een leek" zegt niet zoveel over het probleem.
Verder is je vraag verplaatst naar de Upgrade sectie, want daar gaat dit onderwerp ook over.

Succes met je probleem verder. :)
 
eerlijk gezegt val er weinig aan te upgraden aan je pc.
deze is sterk verouderd
geheugen zal er nog wel zijn maar prijzig
ook een duure video kaard zal dit systeem niet sneller maken het struikel eerder.
zal ok handig zijn als je vermeld wat je er mee wilde doen zo dat we dan een video kaart,
kunnen zoeken.
 
eerlijk gezegt val er weinig aan te upgraden aan je pc.
deze is sterk verouderd
geheugen zal er nog wel zijn maar prijzig
ook een duure video kaard zal dit systeem niet sneller maken het struikel eerder.
zal ok handig zijn als je vermeld wat je er mee wilde doen zo dat we dan een video kaart,
kunnen zoeken.

Ik wil bijvoorbeeld streams verbeterd en versnelt kunnen bekijken....het bufferen, uploaden duurt zo lang....
 
eerlijk gezegt val er weinig aan te upgraden aan je pc.
deze is sterk verouderd
geheugen zal er nog wel zijn maar prijzig
ook een duure video kaard zal dit systeem niet sneller maken het struikel eerder.
zal ok handig zijn als je vermeld wat je er mee wilde doen zo dat we dan een video kaart,
kunnen zoeken.

wat is er dan zo oud aan?>???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan