blacksheep
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 21 nov 2000
Fujifilm 602Z. Ongelooflijk. Er net een telelens bij gekocht. Je weet niet wat je ziet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door maestro12
Gefeliciteerd, al je verjardagsgeld nu al weer opgemaakt?![]()
Mooie foto trouwens :thumb:
Geplaatst door BrEeZeR
Jep, als nu nog meer mensen foto's gingen posten zou het helemaal mooi zijn...
Wat lukt er niet bij het uploaden?Geplaatst door blacksheep
Ik zou best iets willen laten zien, maar bij mij lukt het uploaden nooit. Ik weet niet wat ik fout doe![]()
Zo waren de vragen niet bedoelt Blacksheep.Geplaatst door blacksheep
Je zult het niet geloven, maar dat wist ik. Ik heb alleen niets aan zo'n antwoord. Ik zou uitleg willen hebben hoe ik het moet doen, omdat ik nog nooit iets geupload heb. Als je het dan echt zo goed weet, dan geef je me instructies welke ik moet volgen, waarbij je je dan moet realiseren dat als je iets weet, het gemakkelijk is, maar je moet het ook nog kunnen overbrengen!
Geplaatst door l.slaats.
Het meer van bled (Slovenië).
Thnx, voor het compliment.Geplaatst door BrEeZeR
@Crash: Heb jij dat zelf zo gedaan? Nice man :thumb:
Btw, zal ik je handleiding voor uploaden op Helpmij ruimte ff in de startpost zetten?
Je zal een begin pagina (index) moeten maken, als je een website daar wil plaatsten.Geplaatst door gezina
En wat kan ik hier dan mee? Je moet toch die plaatjes naar je eigen webruimte uploaden of vergis ik mij nou heftig?
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Hier vul je de titel van je pagina in.</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
Hier komt de inhoud van je pagina.
</BODY>
</HTML>
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.