het duurt 2 minnuten voordat xp start

Status
Niet open voor verdere reacties.
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 0:23:45, on 6-11-2005
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geplaatst door l.slaats.


Zoals Lamp al aangeeft. Plaats effe een log op het Antie Spyware Offensief (vermoedelijk heb je SwitchDialer of een variant opgelopen!).


slaats ik heb het ook op ASO forum geplaats maar ik dacht ik zet het ook hier kijken wie er sneller antwoord geef

groetjes hasie
 
wel niet vergeten een nieuwe log te plaatsen zoals buffy zegt het kan zijn dat nog niet alles weg. De meeste helpers op aso werken meestal in stapjes.
 
mensen sorry voor de late reactie
en bedankt sarvo voor het weghalen van de log

ik kreeg geen email meldingen van helpmij dus ik keek er niet naar ik dacht dat de mensen hier niet meer op reageerden ...
heb ik het dus weer fout jullie zijn allemaal zo behulpzaam ik vind dit site nog steeds zo tof:thumb:

maar de probleem is opgelost dankzij buffy op
http://www.antispywareoffensief.nl/

ik dank jullie allemaal en ga zo door zou ik zeggen
deze post is opgelost:D :thumb:

groetjes
hasie
 
Dat is mooi om te lezen.
Suc6 verder en bedankt voor het terug melden.:D
 
Bij mij is het ook gebeurt dat het twee minuten duurde voor windows opgestart was. Maar dat bleek gewoon mijn printer te zijn. Misschien is het bij jou ook wel zoiets.
Ik hoop dat je hier wat mee kan.
 
Geplaatst door schild
Bij mij is het ook gebeurt dat het twee minuten duurde voor windows opgestart was. Maar dat bleek gewoon mijn printer te zijn. Misschien is het bij jou ook wel zoiets.
Ik hoop dat je hier wat mee kan.

schild als je goed had geleze had je gezien dat de probleem opgelost is en het is niet door de printer

groetjes
hasie
 
buffy dit bijlage is voor jou






en dit is voor de mensen die een biertje wel lusten
:)


groetjes
hasie

[modedit]
Bericht aangepast, we zijn niet blij met scriptjes hier
[/modedit]
 

Bijlagen

  • amor7.gif
    amor7.gif
    22,9 KB · Weergaven: 40
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry mod :(
had ik moeten weten
vergeef me :eek:

groetjes
hasie
 
Misschien dat je met Ccleaner nog het een en ander aan overbodige bestanden kunt verwijderen?Ccleaner
Gebruik de knop Problemen beter niet, alleen die knop Opschonen. Succes ik hoop dat het helpt:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan