het geluid doet het niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

trik12345

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2010
hallo.

ik heb mijn laptop ( een dell latitude d620)
opnieuw geïnstalleerd van windows 7 naar windows XP.
( ik weet het, het klinkt vreemd :rolleyes:)
maar nu doet het geluid het gewoon niet meer??:(
ik heb gezocht naar een geluids driver.
die heb ik gevonden maar hij wil hem niet downloaden. :evil:
als jullie miss voor me willen kijken of jullie wel een downloadbare driver voor mijn laptop willen zoeken zou ik er heel bij mee zij dank jullie wel alvast.;)

groetjes :thumb:

ik zal het proberen miss werkt het.
dank je wel alvast het is nogal vervelend als je geen geluid hebt .
:thumb:

Zonder sound is het wel een stuk rustiger:D;)

Als je doorklikt op de download link krijg je de keuze tussen manager of via internet explorer.Kies voor IE.

Laatst bewerkt:
haha ja maar als je muziek wilt luisteren heb ik toch liever wat geluid.
ehm ik ben nu bij die site enzo en ik klik dan op downloaden, hij gaat dan wel dowloaden maar zegt uiteindelijk dat er geen gedownloade programma's op de computer staan??
bietje vreemd weet je er iets op??

Is mij even vreemd...ik kan het hier gewoon downloaden.Niet dat ik er iets aan heb en dus weer removed.

Ik zie even niet wat er nu fout gaat bij U.

nouja het is inderdaad vreemd ik zal ff uitleggen wat er nu gebeurd.

ik klik op downloaden dan gaat hij de file downloaden, dat zie je onder aan het scherm.
dan krijg ik een kleine mededeling dat er niks gedownload is met op de achtergrond het programma dat het bestand zou moeten dowloaden.
er staat dan in die mededeling dat ik naar mn documenten moet gaan en naar downloads.
dat doe ik en dan zie ik mn file staan audio nogwat. ik klik erop en hij doet precies het zelfde als daarvoor
:confused:

Misschien maak je de verkeerde keuzes?
Kies voor download en daarna voor install. (dus niet kiezen voor 'toevoegen aan downloadlijst')

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan