NotebookNewbee
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mrt 2009
Hallo allemaal,
geen vraag, maar meer een "oplossing" van een eerder gemeld en hier vaak gelezen probleem:
met mijn HP mini laptop kon ik op bepaalde sites niet inloggen (Hotmail), of wel inloggen maar niets posten (Hyves, Helpmij enz.)
Ik ben diverse keren terug gegaan naar de (overigens zeer behulpzame en geduldige) medewerkers van Paradigit :thumb: Heb zelfs het showmodel meegekregen om te proberen. En jawel, dat werkte! Dus toen een splinter-nieuwe mee naar huis gekregen... maar helaas!! Onbegrijpelijk! :shocked:
Mijn vertrouwen in en geduld met dat bepaalde merk/type laptop was in ieder geval op,
Vervolgens een ander merk meegekegen (EeePC), en... Deze werkt PERFECT
Wie het snapt mag het uitleggen, maar voor mij geldt vooral het resultaat: plezier en gemak met m'n mini-notebook! :love:
Groetjes,
NN
geen vraag, maar meer een "oplossing" van een eerder gemeld en hier vaak gelezen probleem:
met mijn HP mini laptop kon ik op bepaalde sites niet inloggen (Hotmail), of wel inloggen maar niets posten (Hyves, Helpmij enz.)

Mijn vertrouwen in en geduld met dat bepaalde merk/type laptop was in ieder geval op,
Vervolgens een ander merk meegekegen (EeePC), en... Deze werkt PERFECT
Wie het snapt mag het uitleggen, maar voor mij geldt vooral het resultaat: plezier en gemak met m'n mini-notebook! :love:
Groetjes,
NN