Het grote "wat voor telefoon heb jij" topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb 7 GSM's zelfs, gebruik er maar 1 en de rest is eigenlijk allemaal kapot of whatever..

Heb gewoon een simpele NOKIA 3310, handig dingetje kan er mee bellen en SMS'en, dat is voor mij voldoende.

Ik heb een Siemens C45, is wel een leuk telefoontje, niet te groot, en kan bellen en SMS'en, meer heb ik niet nodig. Alleen het enige nadeel aan deze telfoon, hij is traaaaaag :(

Bellen kan ik ook met het mobieltje, bijkomende voordelen van een 6310i (zaken mobieltje):
- kalender (voor vergaderingen en verjaardagen enzo)
- Wappen
- Bluetooth, datakabel en infrarood
- Omreken progje
- calculator
- Verschillende mappen waar je berichten in kwijt kan
- Een wereldklokje (voor als ik ooit eens op zakenreis moet)
- Memorecorder
- voicedialing

Dus bellen kan, maar extra's zijn af en toe nuttig.
En ik gebruik ze ook nog.

Greetz

Bart

Ik zoek voor mijn lieve dochter een simpel "als het maar belt" toestel. Merk zal mij worst wezen.

Iemand?

Heel misschien heb ik er 1 voor je, mijn dochter heeft verleden week een nieuwe gekocht en wat ze met die oude wil doen weet ik niet. Ze werkt nu, zodra ze thuiskomt zal ik je laten weten.

Nokia 8310
Nokia 6210 - Te Koop...

Geplaatst door Tiborv
Ik zoek voor mijn lieve dochter een simpel "als het maar belt" toestel. Merk zal mij worst wezen.

Iemand?
www.ebay.nl, zoek op 3310 of 3210 et voila, zeer degelijke nokia budget telefoons.

EDIT: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3330221541&category=9360, voor 50 euro heb je al een goede 3210, met mickey mouse frontje :).
En nog goedkoper en moderner, de 3310 voor 26 euro http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3329818212&category=9360.

Dit zijn allemaal de huidige standen van de biedingen. Ik zoek wel ff verder voor je Tiborv, heb toch nix te doen :).

Laatst bewerkt:
Ik koop liever niet van een wereldvreemde. Ik wil geen gestolen telefoon o.i.d.

Geplaatst door Tiborv
Das jouw mening :), ik heb al 2 telefoons via ebay gekocht (1 zelfs uit Duitsland).

Geplaatst door Tiborv
mn zus heeft hier nog alcatel 311 liggen...moet alleen nog simkaartje in....

Ik heb nokia 3310 met een Ralf Schumacher frontje. Die kostte 20 euro!!

heb der 1: Siemens M35.

Heerlijk toestelletjem niet te veel toeters en bellen en gemaakt van soort ruber. Dus als ik em x laat vallen is ie niet meteen kaduuk :D

Heb sinds woensdag de Samsung SGH-T100

T100%20schuin%20open.jpg

Geplaatst door Tiborv

Kome ze tch niet achter....
Je houd je eigen sim erin....
En wat als ie gestolen is, is ie lekker goedkoop toch :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan