Het initialiseren van de WDM piloot kan de periferische lezer niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

juliairma

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2003
Berichten
11
Daar ik niet veel ken van computers en werk met een computer desktop Dell , die al 8 jaar oud is maar die in september werd nagekeken, leg ik hier mijn recent probleempje neer :

Het internet is afschuwelijk traag geworden en breekt steeds af, het is heel moeilijk opgestarte zoekacties weer dicht te doen.
Mijn computer staat in het frans, ik deed vorige week een CC cleaner .

In de foutrapportenlijst komt steeds : het initialiseren van de WDM piloot heeft de periferische lezer niet kunnen openen , de voorafbepaalde weg is niet toegankelijk
Dit heb ik vertaald dus uit het frans : l'initialisation du pilote WDM n'a pas pu ouvrir le périphérique lecteur , le chemin d'accés est introuvable


Weet iemand raad , hopelijk is de uitleg niet chinees geworden?

bij voorbaat heel veel dank, ik werk met een oud beestje maar het werd schoongemaakt en zou nog wat kunnen dienen voor wat ik ermee doe.

Ik probeerde de computer terug te zetten naar een hersteldatum maar dit lukt ook niet

prettige zondag !
 
Laatst bewerkt:
Maak je gebruik van een draadloos netwerk?
Kijk dan eens of bij de eigenschappen van de draadloze netwerkkaart de Smart Card Security aan staat.
Zoja, schakel deze dan uit.
 
Gaat over een driver die niet start.
Kijk Appataatbeheer na daaromtrent:
[Windows-toets]r toetscombinatie -> devmgmt.msc
er zou een apparaat moeten staan met een geel uitroepteken erbij, dat is het apparaat waarvan de driver niet start.

Tijs.
 
Van harte dank eerst en vooral voor jullie snel antwoord.

@Edmoor : ik heb geen draadloze verbinding .

@dnties: Ik heb het apparaatbeheer geraadpleegd zoals je aanraadde maar er staat geen apparaat met uitroepingsteken.

Daarnet zag ik in het topic een reclame voor Driver Minder. Ik weet niet of het verstandig was , maar heb hiermee een analyse gestart : dit systeem ontdekt 18 piloten die verjaard zouden zijn maar niet de systeempiloten

Om hier aan te verhelpen zou ik moeten registreren, wat zijn hiervan de gevolgen en is dit wel veilig en nuttig ?

Nogmaals dank voor eventuele bijkomende raad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan