Het irritante Er is nu verbinding met balonnetje verwijderen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo,

de vraag spreekt voor zich...telkens als ik het internet op ga krijg ik zo'n k*t balonnetje dat ik verbinding heb met in mijn geval Casema. Ik moet dit dus telkens wegklikken maar kan ik niet iets doen dat het gewoon niet meer tevoorschijn komt?

het progje tweakui is daar perfect voor !

(kun je nog veel meer grappige / nuttige, maar ook onzinnige dingen mee modificeren zoals de kleine pijltjes verwijderen onder de snelkoppelingen)

Geplaatst door gast0225
het progje tweakui is daar perfect voor !

(kun je nog veel meer grappige / nuttige, maar ook onzinnige dingen mee modificeren zoals de kleine pijltjes verwijderen onder de snelkoppelingen)

En die download ik waar??

en zo ziet dan het schermpje eruit als je een beetje tweakt.............

Bijlagen

• tweakui.jpg
    tweakui.jpg
    49,8 KB · Weergaven: 55
Luitjes bedankt maar ik krijg een foutmelding nals ik hem wil openen????
Zie Bijlage.....

Laatst bewerkt:
Perfect ik heb hem maar nog één vraagje....welke optie moet ik hebben om van mijn probleem af te komen?

ehh.................????

Je hebt vast nog niet naar de door mij geplaatste bijlage gekeken.............. ;) ;) ;)

Advies : D O E N ! :D :D :D

nog een adviesje :

als je tweakui gaat gebruiken pas dan wel op !!!!!!!

Sommige opties zijn onomkeerbaar en betekenen een format c: als je niet tevreden bent of als het fout gaat!

Slaap kindje slaap...ik zat ff niet op te letten:o :o :o :p

Maarruh...het helpt helaas niet:confused:

Laatst bewerkt:
natuurlijk heb je 't vinkje weggehaald op de plek waar dit moest ?

natuurlijk heb je ook de boodschap gelezen die tweakui daaronder weergeeft ? (over windows xp compatible themes ?)

Voordat ik DIT bericht typte heb ik het vinkje weggehaald en het werkt perfect, geen ballonnetjes meer !

Naturlijk en natuurlijk!!
De overige ballonnetjes ijn inderdaad weg maar niet die van het verbinding maken....:(

daar snap ik dan ff geen tierelier van, want mijn MXstream (ADSL) verbinding vindt 't ook zo lollig om mij zo'n ballonnetje te geven tijdens het verbinding maken en voordat ik mijn vorige berichtje postte, heb ik het ff getest en MIJN ballonnetje was toen weg.............. :confused: :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan