het is goed mis

Status
Niet open voor verdere reacties.

cygnus

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
41
Ik heb sinds gisteren een groot probleem met mijn computer, nog voor Windows XP is opgestart gaat het systeem teleknes opnieuw opstarten, er flitst een blauw scherm voorbij maar te snel, ik kan de mededeling niet lezen. Ik heb geprobeerd Windows opnieuw te installeren (herstel) maar ik krijg de boodschap dat de partitie waarop windows staat (NFTS) niet wordt herkend (is wel te zien maar als ik die partitie aanklik komt de boodschap dat ie niet wordt herkend) Is formatteren nog de enige oplossing of weet iemand raad?
 
ik kom niet ineens in windows

Dank voor je antwoord,ik heb het gelezen maar ik kan die stappen niet uitvoeren omdat ik Windows niet eens kan benaderen.
 
Het beste is om even in de desbetreffende topic te posten, want anders raakt iedereen het overzicht kwijt.
Makkelijker als alles in 1 topic staat.

MVG
 
Ik vraag me af of het wel een virus is aangezien je hd niet herkend wordt kan het ook zijn dat je hd defect is of de ide kabel
 
Geplaatst door m@rio
Ik vraag me af of het wel een virus is aangezien je hd niet herkend wordt kan het ook zijn dat je hd defect is of de ide kabel

Je hebt gelijk, even te snel gelezen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan