Het is niet echt een foutmelding maartoch

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarvelousMartin

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
5
Hallo,

Mijn windows heeft de neiging gewoonweg links niet te volgen die gecreeert zijn met javascript, kijk bijvoorbeeld eventjes op http://www.spreurders.nl/.
Het is een site die werkt met deze links, zoek maar wat op en dan krijg je resultaten.. :rolleyes: Onderaan de resultaten krijg je de (daar-zal-ie-m-hebben) link om naar de volgende resultaten te gaan..

Als ik de link aanklik hoor je heel blij *klik* uit mijn speakers komen maar mijn windows volgt deze link echter niet, mijn browser laat het afweten.. Geen laadbalkje, niks. :8-0: jammer...

Ik zou graag willen weten waarom dat is en hoe ik dit kan oplossen, kun jij me helpen?

Alvast bedankt :thumb:

hier een voorbeeld van zo'n link >> javascript:document.location.href=determineQuery('/search.php? <<
 
check je java vm installatie eens op de site in mijn sig
 
Uhm nee ik ging weer ff proberen bij orange.nl daar kun je een fotoalbum openen en dat werkt ook met zo'n link

>> javascript:startPhotoAlbum() <<

maar hij doet t nog steeds niet, ik heb mn pc opnieuw opgestart zoal die install vroeg maar helaas..

heb je nog suggesties ?
 
Geplaatst door MarvelousMartin
Uhm nee ik ging weer ff proberen bij orange.nl daar kun je een fotoalbum openen en dat werkt ook met zo'n link

>> javascript:startPhotoAlbum() <<

maar hij doet t nog steeds niet, ik heb mn pc opnieuw opgestart zoal die install vroeg maar helaas..

heb je nog suggesties ?

heb je soms een pop up blokker of staan je beveiligingsinstellingen van explorer nog op aangepast ipv op normaal?
 
hee man!

ik wordt er helemaal gek van ik heb die aangepaste instellingen gewoon op normaal gezet en popupblocker van googlebar uitgezet maar dat @#$@#$#$ ding doet gewoon nog steeds niet... ECHT!!!!!! :evil: :mad:


rolleyes: (kan r nietzo goed tegen als iets niet lukt)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan