Het menu start aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RikXP

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2009
Hallo,

Ik heb drie vragen.:shocked:

de eerste is misschien eigenlijk best wel een domme vraag. Maar ik zou graag (om een keer uit te proberen) dat als je op menu start klikt, er aan de rechterkant van het menu (waar ook de knoppen deze computer, configuratiescherm, enzo staan) een eigen knop toevoegen.
Ik heb het op mijn laptop ook, maar niet zelf gedaan. Het zat bij een softwarepakket.:o
Kan dit met het register of zo? Of moet het met downloads.

Mijn tweede vraag is of ik ook separators kan toevoegen in het menu start. Hier staat wel veel over op het internet, maar ik ben noch niets tegengekomen wat ik echt zoek.

En mijn derde vraag is of ik ook knoppen kan toevoegen ik het klassieke menu start. Dus bijvoorbeeld boven uitvoeren nog een knop toevoegen.

Weet iemand hoe ik dit doe?

Alvast bedankt.

Beste RikXP,

Hier het antwoord voor de eerste vraag:

Kijk eens bij de helpfunctie:

Klik met je rechtermuisknop op de rechterkant van het Start Menu.
Klik op "eigenschappen"
Klik onderaan op "Hoe kan ik de vormgeving van het menu start wijzigen"

En je vindt de volgende uitleg:
U kunt items die aan de rechterkant van het menu Start worden weergegeven, zoals Computer, Configuratiescherm en Afbeeldingen, toevoegen of verwijderen. U kunt bepaalde items ook zodanig wijzigen dat deze als koppelingen of menu's worden weergegeven.

Klik hier om Eigenschappen van Taakbalk en menu Start te openen.

Klik op de tab Menu Start en klik op Aanpassen.

Selecteer in het dialoogvenster Menu Start aanpassen de gewenste opties in de lijst en klik vervolgens op OK.

Hartelijke groeten,
AJVDN

Hallo ajvdn,

Bedankt voor je snelle reatie. Alleen bedoel ik aan de rechterzijkant van het menu start niet om de knoppen te wijzigen, maar om ze toe te voegen (zie bijlage).;):)

Groetjes, RikXP

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan