Het Peilingen Forum (meningen graag)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick341

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2002
hallo allemaal,

ik heb een site gebouwd met IPB (invision Power Board) sommige zeggen dat ik veel te jong ben om te beginnen met zo'n site 13 en werd veel afgekraakt op andere fora's:(

maar toch zou ik graag om jullie mening vragen

De Portal(beginagina)

Of gewoon meteen forum

Zelf zou ik ze allebei eens bekijken:thumb: is het zelfde maar dan anders:8-0:

Met dank aan www.phpbbhost.nl

MVG Nick

P.S. Ik weet het het is nog niet helemaal naar mijn wensen maar ik vind het vast een begin om te laten zien;)

Eerlijke mening ?

Ziet erg goed en strak uit. Het kleurgebruik is "stijlvol" en "rustig". Het geheel heeft qua sfeer wel iets dat Microsoft ook uitstraalt (kleurgebruik!)

Persoonlijk vind ik de aankleding / inrichting en het kleurgebruik zelfs mooier dan de Helpmij, maar ja, het gaat niet om het uiterlijk maar om de inhoud....... ;) :D

Er is 1 ding wat m.i. volkomen afbreuk doet aan je mooie site :

de vreselijk "populaire" letter waarmee je de woorden "Het peilingen forum" groot in beeld hebt staan (bovenin). Dit lettertype "spoort" niet met de rustige / professionele uitstraling die jouw site heeft...............

Laatst bewerkt:
ja klopt paar dagen geleden was het veel jah feller en game achtiger maar heb het nu maar een rustig tintje gegeven voor ook de ''oudere'' en wat het logo betreft....:( ik ben niet zo goed in logo's dit kosste me zelfs al een kwartier in psp en ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen...

ben ook nog aan het twijfelen of ik al die game-forums weg haal:rolleyes: of vind iedereen dat ik die moet laten staan?....:)

ook zou ik wel wat tips over de volgorde van de fora kunnen gebruiken aangezien ik geen verstand heb hoe volwassenen het liefst zo'n volgorde zien, en ik het een ''alle leeftijden'' forum wil maken

en wat ook alltijd van toepassing is zijn leden maar dat spreekt vanzelf;) en Pasja welke link had je bekeken beide?... (ben nog op een support site voor zo'n forum aan het vragen hoe ik instel dat men portal als beginpagina komt)

MVG Nick

p.s. bedankt voor de reactie

beide bekeken

enne,

wat dacht je van een "recht" lettertype ? Echt, de site ziet er "degelijk" uit en is prettig om naar te kijken (ik heb het nu over de layout en niet over de inhoud / onderwerpen ;) :D )

ik vergat je andere vraag / vragen te beantwoorden :

tja,

over de inhoud en "zin" van het forum kun je een hele boom opzetten.......................

de volgorde is m.i. niet zo belangrijk.

de inhoud is tot nog toe in de peilingen zelf niet veel maar als gast zie je de andere fora niet... met iets van 446 berichten (weet het niet veel maar wel zinvolle)
en ik ben lettertypes aan het zoeken op DaFont

maar ik kan niet echt een ''rustige'' vinden

en er werdt alltijd gezecht hum.. weer zo''n soort forum daar zijn er al zat van dus d8 ik na een tijdje hier is er nog geen 1 over:) weet niet of het zinvol is maar het is alltijd te proberen..

MVG Nick..

ps helpmij is ff héél traag bij mij:eek:

ik zou me niet al te druk maken over die letter:

pak de Arial Black of een Roman letter of weet ik veel, elke "strakke" letter is beter dan die "juichende" letter die je nu hebt gebruikt................. ;) :D

ga ff wat ''moois'' proberen te maken met men ''grote'' psp kunsten:p

welke is het beste?...

logo4_vol4.jpg

logo4_vol5.jpg

persoonlijk denk ik 5?....:rolleyes:

nog 2 en meer niet anders worden jullie hier denk ikgek:o

logo4_vol6.jpg

logo4_vol7.jpg

:D

k,k,

die laatste 2 vind ik allebei nog beter dan die "5". 't is moeilijk kiezen tussen die laatste twee...............

Die onderste (met zonnestralen) heeft ook wel wat................

Suc6 !

er zijn ook mensen die hebben steed seen ander logo als je de pagina opnieuw laadt:)

misschien alsiemand weet hoe ik ervoor zorg dat mijn logo dat ook kan (van die laatste 2 dus):D

MVG Nick

en DAT zou ik dus afraden..................

een logo / sitenaam is een soort "handelsmerk" dat herkenbaar is voor de bezoekers / leden. Dat moet (m.i.) niet steeds veranderen.................., maar goed, het is JOUW site.

nee, ik bedoelde gewoon steed afwisselend met/zonder zon... maar oké ik denk dat ik dan in de zomer de logo met zon doe en voor nu die ene zonder...

THNX :thumb:

srry voor d-post maar kon niet meer aanpassen...

en wat vinden jullie ''de rest'' ervan+nieuwe logo:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan