Het proces android acore is gestopt (Xperia T3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spocky

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2012
hallo iedereen,
ik heb pas een nieuwe sony Xperia T3 gekocht en het besturingssysteem is adroid kitkat 4.4.2
in het begin als ik hem voor de eerste keer opstart werkte alles prima en kreeg mijn xperia een hele boel updates te verwerken en na een reboot kreeg het de error melding "het proces andriod acore is gestopt " en je kon alleen op "ok" klikken om verder te gaan, na oke te klikken kan ik verder doen met mijn xperia...
ik heb al verschillende manieren opgezocht om van die vervelende foutmelding vanaf te geraken maar tot nu toe nog geen succes!
iemand idee hoe ik het kan oplossen?
:(

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien moet je je toestel naar fabrieksinstellingen terugzetten. Het is zeker vervelend dat dit gebeurd bij een gloed nieuw toestel.

tim bedankt voor je reactie maar dit had ik al geprobeerd en na die updates kreeg het weer die foutmelding .....

Verplaatst van OS/Overig naar deze sectie.
Hier wordt je wellicht beter geholpen, ga anders terug naar de verkoper.

Ik ken de sony niet wat betreft updaten. Is er niet de mogelijkheid om via de telefoon de update te downloaden en installeren?

Kijk anders eens hier rond, gaat volgens mij over de laatste nieuwe firmware, is wel in het engels
http://forum.xda-developers.com/xperia-t3/general/android-4-4-4-rolling-sony-xperia-t3-t2997186

Ze hebben daar een speciaal forumonderdeel voor de sony Xperia T3, misschien vind je daar nog andere informatie of kunnen ze je daar verder helpen als je je vraag daar stelt. http://forum.xda-developers.com/xperia-t3
Je vind hier verschillende subrubrieken.

ik heb al via mijn xperia een systeem update geklikt maar hij laat weten dat ik al de meest recente versie heb dus de 4.4.2 ???
ik krijg die 4.4.4 niet in mijn update te zien ....

fout blijft gewoon terugkomen :( en trouwens die firmware 4.4.4 is nog niet uit in Belgie voor deze Xperia T3
Sony xperia T3.jpg

Laatst bewerkt:
Kan je hier niet verder mee helpen helaas.

ik heb het gevonden,ik heb "automatische tijdzone" uitgeschakeld en nu is dat probleem eindelijk gedaan :thumb:

Aan zoiets had ik niet gedacht. Succes met je telefoon verder. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan