Het programma heeft een illegale handeling verricht

Status
Niet open voor verdere reacties.

hawreh

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Onlangs heb ik in mijn pc een geheugenuitbreiding geplaatst. Eigenlijk is mijn systeem al een beetje verouderd, want ik kan slechts met EDO werken. Ik had al 2x32 MB intern. Maar omdat ik nogal veel met grafische pakketten werk, moest ik af en toe wat concessies doen voor de resolutie van een scan. Investeren in EDO dan maar. Ik heb dus 2x32 MB EDO-RAM erbij geplaatst. En nu komt het. In de BIOS en in Systeem wordt netjes weergegeven dat er 128 MB is geplaatst. De op mijn computer aanwezige grafische software denkt er echter anders over. Ipplus versie 1.2 scant wel afbeeldingen van bijvoorbeeld 90 MB, maar als vervolgens een printopdracht wordt gegeven, krijg ik de beroemde Windows-melding±
`Het programma heeft een illegale handeling verricht` etcetera.

Met de pakketten Printhouse, Photohouse en Ipplus 4 is het niet veel beter. Wat is er aan de hand en hoe los ik dit op?

Vraag verplaats naar de juiste sectie. Wil je in het vervolg beter opletten waar je je vraag neerzet en niet zomaar in hardware reviews? Zoals de titel al zegt gaat dat over reviews van hardware (dus ervaringen etc)

Vraag: is dit alleen bij printopdrachten? Of gebeurt het random in alle programma's?

In het eerste geval: Configuratiescherm>printers, printer selecteren, eigenschappen, vinkje bij "direct naar de printer" i.p.v. de spooler [wachtrij]

Ben je dat "antiwin Boo" virus al kwijt? [daar ging ik bij het beantwoorden even van uit], anders ligt daar de oorzaak...

neey dat virus heb ik nog steeds dat meot ik ook kwijt zien krijgen.. majah hoe.. ik heb echt van alles geprobeerd maar het is me niet gelukt

Welk antivirusprogramma gebruik je? Bijna elke fatsoenlijke maakt korte metten met antiwin.boo [alias antiwin95]

Doe anders een "housecall" bij Mcafee, dan krijg je een keurige instructie hoe je het moet verwijderen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan