"het programma werkt niet meer"

Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
Berichten
125
ik zat net te pokeren op fulltilt met 9 tafels met echt geld en dan krijg ik opeens het bericht: het programma werkt niet meer. dus dan moet ik heel fulltilt weer afsluiten en opnieuw aanzetten en dan zijn al mn goeie handen weer gefold natuurlijk. ik heb dit ook wel eens met firefox en msn.

ik denk dat het ligt aan overcapaciteit misschien? maar ik heb wel een acer aspire 8930g met intel core duo processor t6600, 2mb nvidia geforce 9700m gt turocache, 4 gb ddr3 geheugen, genoeg hd ruimte en 20mb internet ook w7 met alle drivers enzo. dus ik zou zeggen dat het daar niet aan kan liggen. maar waar ligt het dan wel aan :D

ps: is echt heel vervelend als je hierdoor geld verliest
 
Hoi !

Tja, ik weet niet om wat voor bedragen het gaat, maar er zijn tientallen mogelijkheden waardoor dit kan gebeuren:

Over-capaciteit
Korte onderbreking van de netwerkverbinding
Instabiliteit van systeem
IE 8 ingebakken problemen
Te sterke beveiligietc. etc.

Ik zou geen geld riskeren zonder een geteste minimaal 20 Mb verbinding en een uit den treure geteste desktop met minimaal 4 Gig geheugen.

Greetz,

Harry.
 
overcapaciteit? mn laptop zou sneller moeten zijn dan mn pc, maar op mn pc heb ik dit nog nooit gehad. mn laptop heeft wel draadloos internet, maar als dat wegvalt dan krijg ik zo'n connection loss timebank en dan werkt ook firefox niet meer maar bij deze melding freezed mn laptop gwn en moet ik het programma sluiten. ik heb alleen avg en alle meldingen heb ik uitgeschakeld. dus zal mn instabiliteit wel niet goed zijn?. kheb deze laptop nu 2 maande, heb 2 blue screens gehad. en 5 keer de melding: het programma werkt niet meer. ik heb wel het gevoel dat dit komt door te veel tafels of te veel dingen open heb staan maar mn specs zijn toch niet heel slecht om gewoon beetje te internetten of pokeren.
 
Hoi !

Al 'n andere browser geprobeerd, bijv. Firefox of Opera ?

Greetz,

Harry.
 
ik gebruik al firefox. maar het is natuurlijk het meest vervelend tijdens het pokeren omdat het om geld gaat
 
Hoi !

Ik zie het probleem, maar zoals gezegd: het is uiterst moeilijk om van afstand even een snelle oplossing te geven.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan