het retro consoles en games topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

maarten983

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2009
we gaan om precies te zijn 40 jaar terug toen kwam de originele pong uit het was 2 balkjes en een vierkant dat je moet tennissen even later in 1978 kwam de eerste computer en spelcomputer ofterwijl het bedrijf atari in 1985 maakte nintendo een beroemde intrede met spellen als mario zelda metroid en kid icarus en in 1991 maakte sega zn character sonic the hedgehog een hele erge concurrent als mario nintendo maakte ook haar 16 bit computer de super nes dus wie kent het niet retro games ook al vindt je de nieuwe nog leukerder dus praat hier over retrogames

Wat is de bedoeling van deze topic zonder leestekens?

Het lijkt me inderdaad best leuk om een ieder zijn/haar ervaringen te lezen met de hard- en software vanaf die beginperiode.
Maar zoals crash al zegt is het zonder de nodige hoofdletters, leestekens en alinea indeling geschreven.
Hierdoor zullen niet veel mensen de moeite nemen het stukje goed door te lezen waardoor er niet veel reacties op zullen komen en dat zou jammer zijn.
Probeer dat eens aan te passen, dan denk ik dat je meer response krijgt.
Als je dat doet, wijzig dan meteen "ofterwijl" even in "oftewel".

Laatst bewerkt:
@maarten983
Dit is een forum om anderen te helpen met problemen op het gebied van pc's en software.
Als je zo graag wilt mijmeren over retrospelletjes e.d. dan stel ik voor dat je een eigen website maakt over dat onderwerp.
Wellicht vind je gehoor in de chat van dit forum.
Deze gaat tot nader order dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan