het spel amerika werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

tdk

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
29
hallo, ik heb een spelletje gekocht voor de kinderen maar het werkt niet goed, het heet amerika het is een wildwest spelletje, alles werkt totdat als i moet beginnen, dan is alles weg en zie ik weer mijn bureaublad weer rara hoe kan dat, al mij spelletjes werken behalve deze, misschien moet ik iets installeren, ik weet het niet. groeten tdk
 
paar vraagjes.

Effen een paar vraagjes.:
WAT VOOR PROCESSOR HEB JE.
staat firewall uit.
Heb je xp.
 
Geplaatst door tdk
alles werkt totdat als i moet beginnen, dan is alles weg en zie ik weer mijn bureaublad weer rara hoe kan dat, al mij spelletjes werken behalve deze

Windows xp comptinabelheids modus al geprobeer. Klik met je rechter muisknop op de snelkoppeling en vervolgens op eigenschapen. Laaste tab probeer eerst windows 98 indien dit niet werkt ME of 95. Het kan ook helpen om je video kaart te updaten
 
processor?kweet niet, wat dat is maar wat ik wel weet dat ik een amd atlon(tm)xp2000+ met een kloksnelheid 1.67 ghz en 256 ram geheugen en een geforce 2 mx/mx 400 heb, en mijn firewall uit zetten moet ik dan mijn virusscanner uit zetten ofzo en ja ik windows xp en daar onder heb ik windows 98 zitten en windows comptinabelheids heb ik geprobeert, maar ik kan dat bij dit spelletje niet vinden, raar normaal heb ik dat wel.
 
Dan.

Dan ligt het in iedergeval niet aan je systeem.Dirct-x op to date.
 
Geplaatst door tdk
windows xp en daar onder heb ik windows 98 zitten en windows comptinabelheids heb ik geprobeert, maar ik kan dat bij dit spelletje niet vinden, raar normaal heb ik dat wel.

Je moet eerst een snelkopeling maken ik neem aan dat je wel weet hoe dit moet ?. Zo nie alleen even op je rechter muisknop drukken en maak snelkoppeling slecteren nog 1 keer kliken en je hebt een snelkoppeling als het goed is kan het nu wel
 
ik heb een snelkopelling van amerika en dat snap ik niet als ik hem open doe dan staat er bij mij geen compatibiliteit bij alle andere snelkopellingen heb ik dat wel ikke ni snap meer groeten tdk
 
het spelletje werkt nog steeds niet weet iemand nog iets grt tdk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan