het systeem kan u nu niet aanmelden omdat domein niet beschikbaar is

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopse1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2014
Inmiddels heb ik al driehonderd verschillende fora bezocht, maar nog steeds kan ik mijn oude pc niet in.

Ik krijg telkenmale de melding: "het systeem kan u nu niet aanmelden omdat domein niet beschikbaar is"

Ook lukt het niet in veilige modus en inmiddels heb ik geen enkel idee meer wat te doen.
Het gaat gewoon om XP home.

Wie helpt mij? Wat kan ik doen om die pc te benaderen en ik de documenten kan inlezen die ik nodig heb??? Dank je!

Als ik dit correct lees lukt het dus niet om de pc fatsoenlijk op te starten? Sinds wanneer is dit het geval? Is hij defect gegaan voor u een nieuwe pc kocht?

U kunt anders ook gewoon de harde schijf eruithalen en deze als tweede harde schijf in uw nieuwe computer plaatsen.

Of een ouderwetse bootdisk downloaden (heeft het systeem nog een floppy disk drive?) en daarmee opstarten.
Eenmaal opgestart staat op je scherm

C:\>

vervolgens ga je naar de lokatie waar de bestanden staan en kopieer je ze.

Dast doe je middels het commando

CD

achter cd typ je dan de naam van de lokatie (het 'path')

Laatst bewerkt:
ik heb een hele tijd geleden al een laptop gekocht en de pc op zolder gezet. Maar ik wil er een aantal bestanden vanaf halen. Maar ja, inloggen lukt dus niet.
maar als ik de harde schijf eruit haal, en die vervolgens als extra schijf in een andere pc stopt, krijg ik kan n iet dezelfee melding of een andere totaaal voor mij onbekende melding? Of is dat de meest simpele oplossing????? Ik hoor graag!

@gast0225
ik heb er helemaal niets meer van. Geen floppy, niks.

Laatst bewerkt door een moderator:
Je hoeft ook geen floppy te hebben, ik vroeg of je een floppy DRIVE had oftewel een A-diskdrive in de laptop?

ja, die zit er nog wel in ja. Sorry, had het te vlug gelezen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Download dan van de bootdisk.com een 'bootable disk' (bestanden die je op een floppy moet zetten) en daarna start je ermee op.

Bovenste van de drie keuzemogelijkheden en in het scherm daarna de 9e van boven (98 SE OEM)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan