Het USB apparaat word niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.
even een update betreft de bios,

ik vond via de site van acer iets over de bios, het was de juiste versie dus gedownload.
Alleen dat werkt dus niet want ik krijg een venstertje met: OnBoard BIOS not Award BIOS !

Verder toen maar geprobeert een mailtje naar acer te sturen via hun support center..
Die geeft aan dat mn serienummer weer niet klopt.. terwijl datzelfde nummer wel degelijk is geregistreerd bij acer. Dus dat ging niet. Dus dat word maar eens bellen dan voor zoveel euro per minuut want krijg er zelf een punthoofd van nu.. :confused:

Sinds je het hebt gekocht is er een nieuwe driver uitgekomen voor het moederbord/chipset.
Van hun site heb ik het volgende:
Chipset ATI Stuurprogramma voor chipset 8.31.100.32 117.7 MB 2008/12/11
De link er naartoe is: deze Je moet natuurlijk uitgaan van de meest ideale situatie en nieuwere versies verschijnen niet voor niets. Controleer of je die update al hebt of installeer het overnieuw want er kan aan die software iets veranderd of beschadigd zijn.

alle drivers zijn geupdate en werken goed, enige driver die geupdate moest worden was van de draadloze netwerkkaart.

Ik begin langzamerhand te vermoeden wat het probleem KAN zijn, ben er niet 100% zeker van.

Het gaat denk ik om een cardreader die standaard in mijn pc zit, kunnen 4 verschillende geheugenkaartjes in van onder meer digitale camera's en er zit 1 usb aansluiting. Toen ik daar een usb stick in deed kreeg ik de foutmelding, haalde ik hem eruit, was ie weg.. hij leest wel de geheugenkaart van mn camera, maar ik gok dat er een storinkje in zit..

zal hem binnenkort in de pc afkoppelen en kijken wat er gebeurt.

Laatst bewerkt:
Nou we zijn eruit, het is dus inderdaad de cardreader die een storing heeft bij zijn USB ingang. Ik heb hem afgekoppeld en uit de pc gehaald. En de computer start normaal op, en geen hinderlijke textbalonnen / windows geluidjes meer.

Dus als er mensen met dit soortgelijk probleem zitten, is dit misschien een tip.

Ik wil jullie lieve helpmij-ers heel erg bedanken voor jullie hulp, en ook hele fijne dagen toewensen ! :thumb:

Mooi dat je probleem nu dan eindelijk verholpen is
Jij ook fijne feestdagen

Vraag opgelost ? Rechts onder "Vraag is opgelost"

eventueel de kaartlezer

Je bent rijker dan je denkt.
Mooie kerstgedachte...

Ben blij dat het is opgelost en de computer het uiteindelijk toch goed gedaan heeft.

ben er ook blij mee, had verwacht dat het een duur geintje zou worden, achteraf is het een onderdeel van rondom de 15 euro. Dus volgende week even op jacht :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan