Het werkforum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het valt me op dat alle subforums en topics onder dezelfde url staan. Dus als ik navigeer naar een onderwerp, en dan een harde refresh doe, dan zit ik weer terug op de startpagina. Dat vind ik op zich nadelig.
Verder vraag ik me af waar het forum nu precies over gaat. Voor zover ik eruit kan opmaken gaat het over werk. Maar dat vind ik wel erg breed. Is de scope echt zo breed als ik denk?

ja en nee,

het forum is bedoelt voor mensen die dus werken.
op dit forum kan je mensen zoeken om bij je werk te helpen.
of juist werk zoeken.

discusseren over het dagelijkse werkleven.
Soms heb ik weleens moment dat ik wil praten of vragen stellen over werk.
ik heb hier nog geen echt forum voor gezien.

dus bedacht ik om met meerdere mensen sirieus te gaan kijken wat we hier precies voor aanvulling kunnen geven op het internet.

Maar goed, als je vermoedt dat meer mensen dezelfde vraag zouden kunnen gaan stellen als ik heb gesteld, dan kun je ervoor kiezen om een dergelijke uitleg op jouw forum te plaatsen.

nee totaal niet.
althans nog niet!
de eigenaar van dit domein wilt alleen maar veel geld verdienen

Dus die tp extentie is een workaround om alsnog -zogenaamd- op dat domein te werken?
Dat komt niet netjes op me over en als iemand dat met mijn domein deed zou ik niet zo blij zijn.

daar komt het eigenlijk wel op neer ja.
maar ja goed dat domein die ik nu heb tijdelijk.
binnenkort komt er iets anders.

Overigens vind ik dat je van domein namen moet afblijven als je het alleen maar voor marketing doeleinde wilt gebruiken....

Dus die tp extentie is een workaround om alsnog -zogenaamd- op dat domein te werken?
Dat komt niet netjes op me over en als iemand dat met mijn domein deed zou ik niet zo blij zijn.
Helemaal netjes is het misschien niet. Aan de andere kant, de kerel die nu werkforum.nl heeft is een domeinkraker en daar hoef je absoluut geen medelijden mee te hebben. Hoe minder van die lui er rondlopen hoe beter.

Ik durf zelf niet de beslissing aan dat er iemand vogelvrij moet worden verklaard.

Ik zou in zo'n situatie dan maar gewoon van mezelf uitgaan en een mooie alternatieve domeinnaam bedenken.

arbeidsforum.nl?:D neeeee dat wordt hem niet
werkeninkomenforum?
allesoverwerkforum?
...?
...?

Er is een nieuwe...

Er is een nieuw forum wat ik ontdekt hebt en hopelijk blijft deze langer online, maar dat is natuurlijk afhankelijk van hoeveel mensen er werkelijk aan deelnemen...

Je kan alles kwijt over werk, klachten, positief of negatief en ze werken aan een info. De laatste gaat over vakantiedagen opnemen, welk in 2012 (wetgeving) nogal veranderd is.

Een aanrader, maar zoals ik al zei alle forums staan en blijven bij het aantal bezoekers en deelnemers... dus deelnemen is het belangrijkste.

Dit forum is *Knip*

Laatst bewerkt door een moderator:
Er is een nieuw forum wat ik ontdekt hebt en hopelijk blijft deze langer online, maar dat is natuurlijk afhankelijk van hoeveel mensen er werkelijk aan deelnemen...Dit forum is *Knip*

Dat is mooi dat er zo'n forum is maar wij hebben ook wat huisregels op ons forum.Tevens is dit topic uit 2010 en ook daar staat wat over in in onze huisregels.

•Het plaatsen van links en/of afbeeldingen met commerciële inhoud, met als doel naamsbekendheid of omzet te genereren, is niet toegestaan

•Kicks van oude topics (antwoord geven op oude vragen) worden niet op prijs gesteld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan