robbert1983
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 mrt 2009
De laatste tijd wil me pc maar niet lekker draaien. Ik vermoed dat het me harde schijf is maar weet dat niet zeker. Mijn problemen zijn dat niets stabiel wil draaien. Hoofdzakelijk is het me world of warcraft wat vaak crasht. Naast de eeuwige vastlopers waardoor ik me hele pc moet resetten omdat hij verder niets meer doet (geen alt-f4, geen ctrl-alt-del, geen alt tap, niets) krijg ik ook vaak de melding dat de pc een bepaald bestand niet meer kan lezen. hij verwijst vaak naar een bepaald landje die die niet meer kan laden. verder trekt het probleem ook door naar andere spellen, die willen er ook zomaar mee stoppen, en dan praat ik over binnen enkele uren vanaf het moment van opstarten. Bijna alle vastlopers waar windows (vista en/of xp) van hersteld krijg ik de melding dat mijn beeldschermbesturing niet meer reageerd en dat het tevens hersteld is. En nu krijg ik er bovenop ook nog eens meldingen dat programma's onverwacht afsluiten omdat ik geen geheugen meer over heb. Best knap volgens mij als je xp draaiend heb met 2 gyg geheugen. Ik vermoed dat er dingen kapot zijn in mijn pc, maar zeker weten doe ik het helaas niet.
Na er ongeveer 4 maanden mee bezig te zijn ben ik alleen maar verder van huis geraakt. de foutmelding zijn regelmatiger geworden en ik snap er niets meer van. zelfs een gehele format en windows opnieuw installeren werkte niet. Ik ben ten einde raad, heeft iemand een idee?
Groetjes Robbert
Na er ongeveer 4 maanden mee bezig te zijn ben ik alleen maar verder van huis geraakt. de foutmelding zijn regelmatiger geworden en ik snap er niets meer van. zelfs een gehele format en windows opnieuw installeren werkte niet. Ik ben ten einde raad, heeft iemand een idee?
Groetjes Robbert