hetzelfde probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhrBas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
3
ik heb hetzelfde probleem.

de eerste reactie was:

probeer systeem herstel naar eerdere datum

kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen?

via F2 ofzo? help me!
 
mag ik vragen waar dit precies over gaat? Je hebt vast Nieuw bericht ipv Reageer op bericht. Kijk nog even waar het precies fout ging, welk zelfde probleem?

En over hoe je een systeemherstel doet in XP: Start » (Alle) Programma's » Bureau-accessoires » Systeemwerkset » Systeemherstel kies hier een datum bijv van gister '2 augustus' Dan worden instellingen verandert zoals ze gister waren. Maar je opgeslagen documenten gaan NIET verloren
 
Laatst bewerkt:
dit probleem dus

Windows kan niet worden gestart. Onze excuses voor dit ongemak. Mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van.

Als deze computer niet meer reageerde, onverwachts opnieuw opstartte of automatisch werd afgesloten om uw mappen en bestanden te beschermen, kunt u het beste voor Laatst bekende juiste configuratie kiezen om terug te keren naar de instellingen die werden gebruikt toen de computer nog wel goed werkte.

Als een eerdere poging om de computer op te starten is mislukt, bijvoorbeeld als gevolg van een stroomstroing, als gevolg van het indrukken van de Aan/ Uitknop, kunt u het beste kiezen voor Windows normaal starten.

Veilige modus
Veilige modus met netwerkmogelijkheden
Veilige modus met opdrachtprompt

Laatst bekende juiste configuratie( recente instellingen die werkte)

Windows normaal starten

Gebruik de pijltjestoetsen om een bestuuringssysteem te selecteren.
 
kies gewoon 1x veilige modus, en dan opnieuw opstarten NORMAAL moet het dan over zijn. Is dit niet het geval voer een systeem herstel in die ik in mijn eerdere bericht heb gegeven.
 
geen van opties werken. Ze proberen windows op te starten, maar steeds kom ik op datzelfde scherm uit. Na 20 sec probeert de pc het zelf maar ook dan kom ik weer uit bij "Windows kan niet worden gestart. Onze excuses voor dit ongemak. Mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van."

Ik kan dus geen gebruik maken van Start » (Alle) Programma's » Bureau-accessoires » Systeemwerkset » Systeemherstel...
ofwel?
 
Kom je er met "Laatst bekende juiste configuratie( recente instellingen die werkte)" ook niet uit?

Wat is het laatste wat je gedaan hebt voordat je systeem stopte met werken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan