Hey plzz help snap het echt nie! Iemand??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lil_Sam

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2005
Maak gebruik van een 19 inch rack.
Behuizing; rackserver, 1U, 2U enz.
Kies voor XEON CPU’s (zorg dus dat het moederbord, geheugen,aantal CPU’s e.d. op elkaar is afgestemd.)
Functie van de diverse U’s (dus applicatie server, database server, web server enz. afgestemd op de A&A omgeving.)
Kies voor SAS HD’s in een matrix omgeving. (en eventuele controllers)
Systeem moet draaien in een RAID 5 +1 configuratie.
Er moet een 1U KVM lade gekozen worden.
Switch en Router.
Het complete systeem moet “redundant” zijn.
Vergeet de UPS niet!
Maak een OS keuze.

Als jij dit al niet snapt hoe moeten wij het dan snappen?

Wat is eigenlijk de vraag?

Er moet een offerte komen

Officiële offerte
Een zo uitgebreid mogelijk onderbouwd bewijsmateriaal lijst
incl. verwijzingen e.d
Een RACK schema in Visio

Ik moet een server samenstellen met alle bovengenoemde componenten van daarnet. maar ken je imisshien een site waar ik dit automatisch kan samenstellen??

Waarschijnlijk is dit een opdracht waarbij ze een server moeten samenstellen die aan die eisen voldoet? Wederom een huiswerk / school vraag dus.

Stel eerst zelf eens iets samen en vraag dan hier of, wat en waarom het beter kan? Zo gooi je de vraag gewoon hier weer neer omdat je het op het eerste gezicht niet snapt.

Door mensen als jij is het beeld van bedrijven over MBO ICT mensen erg laag, dankjewel hiervoor.

Hoe vaak moeten we jou nog vertellen, dat huiswerk iets voor jezelf is.. en niet voor ons.
Als je nou eens eerst onderzoek gaat doen... en dat aan ons voorlegt.. ok.. maar zet niet gewoon het huiswerk neer.

Ik moet een server samenstellen met alle bovengenoemde componenten van daarnet. maar ken je imisshien een site waar ik dit automatisch kan samenstellen??

Dat heb je goed gezegt. Jij gaat eerst aan de slag. Suc6

Oja er staat ook nog een topic van jou in feedback over de site. Als je een topic opent is het wel zo netjes dat je er op gaat reageren. Niet reageren zal heel veel mensen weerhouden om nog te reageren aangezien ze toch geen antwoord terug krijgen. Denk daar in het vervolg om als je een topic opent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan