Hi eindeloos online

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alex R

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
Beste Helpmij'ers,
Ik heb laatst een Hi abonnement besteld met eindeloos online. Alleen zit ik met een vraagje. Er staat bij dat je tot de 1 megabyte mag internetten en dat je daarna per kilobyte betaalt. Ga je makkelijk over de 1 megabyte heen? En kunnen jullie misschien iets uitleggen over 3G en hoe dat werkt?

Mvg,
Alex

Waar heb je die beperking van 1 MB gevonden?

Dit staat op de Hi website:

Met Hi Eindeloos Online heb je altijd en overal Internet op je mobiel. Voor een vast bedrag per maand kun je onbeperkt internetten. Nooit meer zorgen over de kosten en altijd het complete internet in je hand.

In het buitenland wordt er wel per MB berekend...

3G (Wiki):

3G (Derde Generatie) is de generatie van standaarden en technologie van mobiele telefoons, na 2G. Het is gebaseerd op de standaardenfamilie van het International Mobile Telecommunications-programma, "IMT-2000" (door de ITU, de International Telecommunication Union). 3G-technologieën geven mobiele gebruikers een breder bereik van diensten met geavanceerde mogelijkheden, en aan een grotere netwerksnelheid. Deze diensten bevatten onder meer VoIP (internet telefonie), Videoconferentie en breedband internettoegang, in een mobiele omgeving.

Laatst bewerkt:
Bedankt!
Ik had misschien het verkeerde gelezen op de Hi site.
Verder is het ook dom van me om niet even op google te zoeken naar 3g. Sorry voor mijn luiheid :rolleyes:
Groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan