Hidden e-mailadres.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kris001

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2010
"Belangrijke" mensen zoals bedrijfsleiders, CEO's, ministers enz. hebben medewerkers die hun e-mails en brieven beantwoorden.

Maar die "belangrijke" mensen hebben ook zelf een e-mailadres. Ik heb zonet een e-mail ontvangen van zo iemand. Je denkt dan snel dat je dan het e-mailadres van de afzender hebt. Maar dat is zo niet. Ik stel vast het verborgen is: zowel bij afzender als ontvanger is mijn e-mailadres vermeld. Ik kijk dus naar de broncode van de e-mail om daar het adres van de afzender te vinden, maar ik vind het niet (die broncode is soms ook wel te ingewikkeld voor mij.)

Hoe kom ik toch nog het adres van de afzender te weten of hoe kan ik toch nog een e-mail ernaar versturen? Alvast bedankt.

In bijlage het eerste deel van de broncode.

Laatst bewerkt door een moderator:
hmmm

Om je beter te kunnen helpen zou ik graag de hele broncode+mail willen zien. Er kloppen een aantal dingen niet aan je .doc file. Deze broncode lijkt niet van een "Belangrijk" persoon af te komen.

Om je beter te kunnen helpen zou ik graag de hele broncode+mail willen zien. Er kloppen een aantal dingen niet aan je .doc file. Deze broncode lijkt niet van een "Belangrijk" persoon af te komen.

Waarom denk je dat?

Waarom denk je dat?

Nou als ik jou header lees zie ik dingen staan die gewoon niet kloppen. Je anti-spam report heb je gedeeltelijk weg gehaald. alle e-mail adressen die er in staan heb je voledig weg gehaald en xxx@live.be van gemaakt. Dit is onmogelijk want het wordt verstuurt vanuit een smtp server. Bij alle afzender adressen staan XXX@live.be. dit is onmogelijk als je vanuit een smtp server verstuurd.

Ik vraag me af waarom je ze zo perse nodig hebt. Dit bericht in combinatie met andere berichten op andere forums roepen toch wat vragen bij me op.*knipje*

Laatst bewerkt door een moderator:
Laten we deze maar dicht doen.

Als deze 'belangrijke personen' willen dat je hen direct mailt, dan geven ze jou hun e-mailadres zelf wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan