hide statusbar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ShuCh3n

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2008
Hoe verstop ik de link in de statusbar? Als ik erop klik komt er een link te staan waar die naar toe gaat dat wil ik weg werken. Dus niet een mouseover script. Wat voor code moet ik gebruiken? het is voor input type= button. Graag voor IE7 en FF 2.0!

Probeer deze pagina eens.

Maar een input type=button geeft volgens mij nooit een link onderin tenzij je bedoelt wanneer hij de pagina aan het laden is. Als je dat bedoelt dan heb je pech, zo is nou eenmaal de browser gebouwd.

Probeer deze pagina eens.

Maar een input type=button geeft volgens mij nooit een link onderin tenzij je bedoelt wanneer hij de pagina aan het laden is. Als je dat bedoelt dan heb je pech, zo is nou eenmaal de browser gebouwd.

ja wanneer hij een pagina laadt. Is er dan een andere manier om het te laten verbergen? Want er wordt een link gemaakt en daarin staan m'n persoonlijke gegevens (username, password enz.)

Zeker naar een PHP-script...

Maar als het nu al op de link staat dan staat het later toch ook gewoon in je adresbalk...

Hoe verstop ik de link in de statusbar? Als ik erop klik komt er een link te staan waar die naar toe gaat dat wil ik weg werken...

...Want er wordt een link gemaakt en daarin staan m'n persoonlijke gegevens (username, password enz.)
Met dit systeem kan je volgens mij ook met een rechtermuisklik op de pagina en dan "bron weergeven" de volledige broncode van de pagina opvragen, waar dan weer jou username en password te zien zijn...

Misschien kan je gebruik maken van een <form ... method='post'> ipv een location="url" met 'GET'-gegevens?
Ik meen toch dat de waarden in een form op geen enkele manier te achterhalen zijn?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan