Hie kom ik van Pop-Ups e.d. af tijdens surfen met IE 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Hoe kan ik de IE 9 instellen, opdat ik die irritante Pop-Ups e.d. tijdens surfen met IE 9 kwijt raak ?
En al die rotzooi van : "U bent winnaar van ....."; veel van die troep, klik je op 'het rode kruisje en
dan wordt je juist naar die site - betreffende artikel - doorgezonden. HEt gaat dan over auto's, Mobieltjes
en dat soort dingen.

Werk met Windows 7, home, x64 - Desktop PC
 
Ik denk dat je met pop-ups vensters op site's bedoelt? Die kan je hier downloaden. Pop-up vensters kan je wegkrijgen door de pop-up blokkering erop te zetten, zodat alle pop-ups worden geblokkeerd.
 
Wat is effectiever. Spywareblaster of de Ad-blocker ?

Ik gebruik overigens al Malwarebytes Anti Malware, is dat eventueel afdoende ?
 
MBAM helpt niet tegen de pop-ups. Over de effectiviteit kan ik niets zeggen...
 
Ook maar even mij twee centen neerleggen. :eek::eek:

Firefox heeft standaard een popup filter. Hoe dat bij Explorer werkt weet ik niet. Hiernaast gebruik ik Adblock Plus. Voor dit forum schakel ik dit dan gemakkelijk uit. Adblock Plus is een add-on dat zwarte lijsten van sites heeft, die in bepaalde landen links op Internetpagina's plaatsen voor uiterst vervelende reclames zoals banners en spelletjes en loterijen. Je moet eerst in het menu kiezen voor het ophalen van tenminste één zo een zwarte lijst en je ziet dan nooit geen reclame meer. De reclames linken namelijk allemaal door naar de zelfde servers. Wil je een site toch financieel steunen door reclame te zien (voor niets gaat de zon op) dan klik je even op het pictogram en kies je voor reclame op deze site toestaan. Adblock Plus is heel bekend.

https://adblockplus.org/nl
 
Spywareblaster blokt niet alleen bekende verdachte sites maar houdt ook bepaalde irritante reclame tegen waar jij last van hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan