hier klopt iets niet.......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Giganten :D

Ik wil me er niet mee bemoeien hoor, maar kunnen jullie niet beter Babette even uitleggen hoe ze haar register weer in orde kan maken ? :rolleyes:

Geplaatst door Bennie
Wat moest je in het register doen?:8-0: Heb je een eerder herstelpunt dat je terug kan zetten? Zo ja, doe dat (via Start\Help en Ondersteuning). In welke modus heb je geprobeerd om het bestand te verwijderen? Gewone modus of veilige modus? Probeer het eerst onder veilige modus.

Groetjes,
Bennie

Groetjes,
Bennie

Hij hoeft niet in Run te staan.
Hij kan op merdere "run sleutels" plekken staan zoals runonce, run oncexe etc.

Nee hoor.

Maar dat leg ik je wel een andere keer uit, wanneer je het voorafgaande hebt begrepen.

Geplaatst door saldos
Hij hoeft niet in Run te staan.
Hij kan op merdere "run sleutels" plekken staan zoals runonce, run oncexe etc.

Ook dat zijn RUN-sleutels. En ook DIE zouden in een Hijackthislog vastgelegd worden.

Groetjes,
Bennie

En bovendien staat een Trojan vrijwel nooit (en zeker niet alléén maar) in RunOnce, of het moet wel een hééééél slechte programmeur zijn geweest.

In dat geval zou het betreffende bestand namelijk slechts één keer actief kunnen zijn.

Ik heb helaas geen herstelpunt aangemaakt in eerdere tijden.....en ik heb die handeling verricht in de gewone modus......
Ik begrijp dat ik iets heel doms gedaan heb, maar ben ook niet zo thuis in het register....Ik had op de rechterpagina moeten kijken, dat weet ik nu, maar dat helpt niet meer.....
Ondertussen is het probleem er nog steeds en wie wil zo vriendelijk zijn mij met mijn laatste bericht:

ik kan het via de windows verkenner niet verwijderen......krijg steeds de melding: toegang is geweigerd....
daarna heb ik via regedit per ongeluk de HELE map run verwijderd en die is nu leeg......
Wat heeft dit tot gevolg?
Na die onbezonnen aktie staat win32info.exe nog steeds in Win32......
en nu?
groetjes van Babette

te helpen?

Zie mijn eerdere bericht over systeemherstel.

Groetjes,
Bennie

Start op met F8. Kies voor "Last good configuration". Kijk of dat lukt.

Groetjes,
Bennie

Babette,

Verwijder eerst in de veilige modus win32info.exe van C:\windows\system32.

Je moet dan windows repareren met de windows CD eerst.

Indien je geen herstelpunt hept, dan moet je windows repareren met je windows CD.

Laatst bewerkt:
Ik probeer even een registerbestandje te maken dat het eenvoudig weer in orde maakt.

OK:

Rechtsklik op je bureaublad of in een map, en kies Nieuw/Tekstdocument. Kopiëer nu de volgende vetgedrukte tekst, en plak hem erin

REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]
"SynTPLpr"="\"C:\\Program Files\\Synaptics\\SynTP\\SynTPLpr.exe\" "
"ccApp"="\"C:\\Program Files\\Common Files\\Symantec Shared\\ccApp.exe\" "
"ccRegVfy"="\"C:\\Program Files\\Common Files\\Symantec Shared\\ccRegVfy.exe\" "
"GhostStartTrayApp"="\"C:\\Program Files\\Norton SystemWorks\\Norton Ghost\\.exe\""
"msnmsgr"="\"C:\\Program Files\\MSN Messenger\\msnmsgr.exe\" /background "

Sla op als Run.reg, en dubbelklik erop.

Antwoord 'ja' wanneer je gevraagd word of je de inhoud van Run.reg aan het register wilt toevoegen.

Start vervolgens even opnieuw op, en klaar is Babette

Succes,

Laatst bewerkt:
Ach ja, ik knutsel graag... ;)

Bedankt voor het compliment.
Daarna zou Babette inderdaad dat bestand win32info.exe nog even moeten wissen.

Zou nu gewoon moeten lukken, maar anders inderdaad in Veilige Modus.

Geplaatst door Kleinkramer
Sla op als Run.reg, en dubbelklik erop.

Ik vergat te zeggen, dat je het bestand Run.reg wel als type "alle bestanden" moet opslaan, anders wordt het als tekstbestand opgeslagen, en dan lukt het niet.

Oh Ton,

Wat ben ik blij jou weer te zien. Jij samen met Bennie, dat doet mijn hart goed. Ik heb je node gemist!!! :D

Blacksheep

Same here!
wavey.gif

En ik had me nog wel voorgenomen me te beperken tot maar 3 forums...
weee.gif

GELUKT!

Win32info heb ik kunnen verwijderen in de veilige modus en jouw bestandje Kleinkramer, waarvoor HEEL VEEL DANK!!!!!!!!!! kunnen plaatsen waar het hoort.
Mag ik nog een laatste vraag stellen?

Waaraan kan ik merken wat die Trojan aangericht heeft ?

Babette

Geplaatst door Babette
Waaraan kan ik merken wat die Trojan aangericht heeft ?
Babette

heb je dan nog problemen?
Zo niet,dan zijn de symptomen die je eerder hebt beschreven de enigste symptomen van die trojan.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan