highID emule

Status
Niet open voor verdere reacties.

pekos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
hoi

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik altijd een highID krijg met inloggen op een server in Emule
en hoe kan ik checken of mijn ingestelde poort openstaat of hoe kan ik binnen XP zien welke er open staan

P

wanneer ik deze site gebruik om te testen dan krijg ik elke keer de mededeling
timeout 6 sec
hoe kan ik binnen XP zien welke open en dicht staan ??

Heb het ook even gedaan, kreeg ook time out. Er stond bij:

this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall

Deze poort is dus gesloten bij jou en mij :)

Je zou Shields Up eens moeten laten draaien, daar kun je precies zien welke poorten open staan:)

pekos

Heb je de XP firewall uitstaan?
Heb je een router of een andere softwarematige fireall?
Zoja welke?

ja de xp firewall staat uit en heb emule alle toegangen verleend in norton
heb een router voor (wireless) internettoegang op meerdere computers
kan deze bij mijn weten niet softwarematig benaderen
als dat wel zo is dan lees ik dat graag

tis een SITECOM wireless network 2.4 Ghz Broadband Home Station WL-018

Hallo,

Heb je wel emule aanstaan als je de poort gaat checken met die site (In vorig antwoord de link gezien)

MVG,

Mavaros

Hallo,
De High ID Krijg je door veel te draaien, door genoeg bandbreedte toe te staan voor de uploads (Bij Emule moet dit 10KB/S=80 kb/s minimaal zijn normaal om een high ID te kunnen krijgen.

Je moet genoeg, maar belangrijker nog goede bestanden sharen. (iets van zip, rar, iso.enz)

Je kan ook even via google hetzelfde bij de zoekopdracht intypen als wat je vraag hier was. Daar kan je ook andere methodes nalezen/proberen. (In het register dingen zetten/veranderen om zo alles wat sneller te laten lopen.
)

MVG,

Mavaros

Laatst bewerkt:
Haa, je was me voor....nu wel in de juiste vraag geplaatst...

http://www.dutchemulefaq.tk/

kijk bij poorten, routers, sitecom, nieuwe modellen. Daar staat de jouwe bij...in router een paar poorten open zetten volgens beschreven in deze site en je hebt een High ID
Je kan je router benaderen door in je adres balk het IP nummer van je router te typen...dit is volgens mij 192.168.0.01

Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan