Hij start niet meer op ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

westlander2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2003
Berichten
2
ALs je Mijn PC aan zEt Dan slaat hij af en als je hem dan weer an set vraagt hij of hiJ op veilegemodus wil starte nou dat doe ik en dan slaat hij weer af an de stroom sligt het seker niet
 
begrijp ik nu goed dat VOORDAT je ook maar iets kan doen in de veilige modus, de pc al weer uit gaat ?

Als dat zo is dan heb ik het vermoeden dat je het beste (na opstarten met F8) een herstelinstallatie van XP kan uitvoeren.

Je kan nog 1 ding proberen voordat je dat doet.

Als je dmv F8 opstart, krijg je eerst het scherm waarin je moet kiezen, HOE je op wilt starten. Daar heb je OOK de mogelijkheid om te starten met de "laatst bekende goed wekende instellingen". Probeer dat EERST eens.

Wil het dan nog niet en je weet ZEKER dat je in de normale veilige modus niet kan doen omdat de pc afslaat voordat je ook maar "iets" kan doen, dan de CD van XP erin en een herstelinstallatie uitvoeren.
 
opstart probleem

hoi, ik heb zelf ook dit probleem, ik heb er echter wel iets op gevonden, kijk eens of de computer je harde schijf wel herkend, door bij het starten van de computer op (del) te drukken, nu kom je in de setup menu, ga naar de eerste optie en druk op F3, sluit nu alles af maar safe alles met F10, start de computer nog maals op en zie wat er nu gebeurt<

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan